نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد

نشاط درکار جنبه رحمانی و کسل بودن جنبه شیطانی دارد

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی به مدیران هتل های محل استقرار زائران ایرانی گفت که متوجه بوده است آنها دراین روزها چه تلاشی را برای رسیدگی کامل به زائران ایرانی صورت دادند و تاکید کرد: هنر مردان بزرگ ، مدیریت امور درشرایطسخت و بحرانی است. حالا که بحمدالله شرایط بحرانی نیست ، ولی اگر فرضاًهم چنین بود ازباب« افضل الاعمال احمزها»سختی ها به جان می خریدیم چون :کار وقتی برای خدا شد ، هرچه قدر سخت تر باشد ، اجر و ثواب آن نیز بیشتر است.

مدینه منوره – پایگاه اطلاع رسانی حج : نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت : : نشاط درکار جنبه رحماني و كسل بودن جنبه شيطاني دارد.
 حجت الاسلام والمسلمین" نجف نجفی روحانی " عصر یکشنبه  در جمع مدیران ثابت هتل های محل استقرار زائران ایرانی درمدینه منوره گفت : كاربراي  خدا نشاط آور  است وهيچگاه پشيماني ندارد  وافراد مخلص هميشه بانشاط كار مي كنند چون   شیطان برافراد كسل سايه مي افكندودر آن ها راه پیدا مي کند.
  دوره عمره جاری به زودی پایان خواهد یافت . نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از مدیران       هتل ها و همکاران آنها برای یک دوره تلاش صادقانه و مخلصانه با هدف کسب رضایت خداوند تبارک و تعالی و رسول الله (ص) قدردانی کرد و خطاب به آنان گفت : با روحیه و نشاط حتی تا آخرین ساعت به کار خود ادامه دهید و در نظر داشته باشید که شما خادم بهترین انسانها هستید که به میهمانی خداوند تبارک و تعالی و رسول گرامی اسلام (ص)  آمده اند و این بالاترین افتخار همه ی ما است .
  در روزهای گذشته  شرایط خاصی در صدور روادید برای زائران ایرانی و چند کشور دیگر پیش آمد که به گفته طرف سعودی ، ناشی از یک مشکل فنی بوده است . این مشکل ، باعث توقف چند روزه اعزام زائران شد که با تلاش صورت گرفته تا حدودی حل شد .
  حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی به مدیران هتل های محل استقرار زائران ایرانی گفت که متوجه بوده است آنها دراین روزها چه تلاشی را برای رسیدگی کامل به زائران ایرانی صورت دادند و تاکید کرد: هنر مردان بزرگ ، مدیریت امور درشرایط سخت و بحرانی است. حالا كه بحمدالله شرایط بحرانی نیست ، ولی اگر فرضاًهم چنين  بود  ازباب« افضل الاعمال احمزها»سختی ها به جان مي خريديم   چون :کار وقتی برای خدا شد ، هرچه قدر سخت تر باشد ، اجر و ثواب آن نیز بیشتر است.
وي از همه مدرانه خواست مجدانه وبا نشاط براي خدا تلاش کنند و تا به پایان امور را به خوبی سر و سامان دهند  .
 مسئول بعثه مدينه  در یک ارزیابی از فعالیت نهادهای ایرانی در دوره عمره رو به پایان ، به کلیه نهادهای دست اندر کار ایرانی نمره " عالی " داد .
 وي افزود : "به لحاظ هماهنگی و تلاش  همه دست در كاران ، عمره امسال  ازجهاتي از سال گذشته هم بهتر بود."
 حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی گفت : همه ی ما باید شاکر باشیم که خداوند تبارک و تعالی ما را برای خادمی زائرانش انتخاب کرده است و لذا دعایمان این باشد که خداوند این توفیق را در نسل اندر نسل ما قرار دهد.  در دوره عمره امسال ایران تاکنون بیش از 700 هزار زائر به عربستان اعزام کرده است .
 عمره امسال بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته در نیمه اول ماه مبارک رمضان پایان می پذیرد.
 "محمود شرافتی " رییس ستاد عمره در مدینه منوره نیز دراین جلسه به همکارانش گفت که با تلاش به عمل آمده و نظر به برقراری مجدد و البته هنوز محدود صدور روادید برای زائران ایرانی ، هتل هایی که بنا برتخلیه آنها داشتیم ، دوباره فعال شده و زائران پذیرفته می شوند.
تمام


| شناسه مطلب: 2070







نظرات کاربران