گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس

گرامی داشت 15شعبان در دفاتر آیت عظام صافی و نوری در مدینه +عکس

فرخنده یوم الله 15 شعبان ، خجسته زاد روز منجی عالم بشریت ، امام عصر ، حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) در دفتر استفتائات آیت الله العظمی حاج شیخ " لطف الله صافی گلپایگانی " در مدینه منوره گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، فرخنده یوم الله 15 شعبان ، خجسته زاد روز منجی عالم بشریت ، امام عصر ، حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) در دفتر استفتائات آیت الله العظمی حاج شیخ " لطف الله صافی گلپایگانی " در مدینه منوره گرامی داشته شد.

 دراین مراسم که نمایندگان دفاتر دیگر آیات عظام و مراجع تقلید در مدینه منوره و روحانیون کاروانها  حجت الاسلام و المسلمین "نجف نجفی روحانی " نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره نیز شرکت داشتند ، دراستقبال از میلاد فرخنده و مسعود حضرت صاحب الزمان (عج) مولوی خوانی شد و در ادامه حجت السلام و المسلمین" سید مرتضی صالحی خوانساری " به سخنرانی درباره فلسفه غیبت امام عصر (عج) پرداخت و  گفت که برای تسریع در ظهور حضرت سه شرط 1) معرفت 2) محبت و 3) اطاعت از حضرت لازم است.

وی از مسلمین خواست تا برای تسریع در ظهور حضرت بیشتر دعا کند و با نقل بخش هایی از زیارت شعبانیه   گفت : اگر همه ی ما به وظایفی که برعهده ما گذاشته شده است ، درست و خوب عمل کنیم ، زمینه برای حضور حضرت سریعتر آماده می شود.

 بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره با فراهم آوردن امکانات  لازم ، دفاتر حضرات آیات عظام را درساختمان محل استقرار خود در مدینه منوره مستقر کرده است.


مشابه این مراسم نیز صبح جمعه در دفتر نمایندگی آیت الله العظمی نوری همدانی در مدینه منوره برگزارشد. دراین مجلس نیز که شماری از علما و مسئولین دفاتر استفتائات مراجع عالیقدر تقلید حضور داشتند، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در گرامی داشت میلاد فرخنده و مبارک حضرت حجت حق ، امام عصر (عج) مدیحه سرایی و مولودی خوانی کردند.


| شناسه مطلب: 2163







نظرات کاربران