دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه

دعای خطیب مدینه برای پیروزی مردم سوریه

خطیب جمعه مدینه منوره دردعاهای خود، برای پیروزی مردم سوریه که روشن نکرد منظور او کدام طرف درگیری جاری دراین کشور است ، دعا کرد ولی در مورد همسایه عربستان بحرین، و وضعیت آن چیزی نگفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، عبدالمحسن القاسم " خطیب جمعه این هفته مسجد شریف نبوی در خطبه های نماز ضمن دعوت مومنان به تقوا و کسب آمادگی های لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان گفت : مومنان تقوا پیشه کنید که تنها راه رسیدن به خدا است.

 وی از مومنان خواست تا برای آنکه مستمندان هم بتوانند امکانات لازم رابرای ورود به ماه مبارک رمضان داشته باشند ، به آنها کمک کنند.

  خطیب جمعه مسجد شریف نبوی همچنین از مومنان خواست تا با توبه نسبت به اعمال گذشته که مقبول درگاه خداوند نبوده است ، وارد ماه مبارک رمضان شوند.

 وی در خطبه های نماز اشاره ای به مسایل داخلی عربستان از جمله سلامت پادشاه واختلافاتی که گفته می شود میان شاهزادگان سعودی برای جانشینی او وجود دارد ، نکرد.

  تدابیر امنیتی در عربستان سعودی در روزهای اخیر و بعد از آنکه شایعاتی درمورد سلامت ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی دربرخی شبکه های خبری انتشار یافت ، تشدید شده است.

خطیب جمعه مدینه منوره دردعاهای خود، برای پیروزی مردم سوریه که روشن نکرد منظور او کدام طرف درگیری جاری دراین کشور است ، دعا کرد  ولی در مورد همسایه عربستان بحرین، و وضعیت آن چیزی نگفت.

به رغم توافق رسمی دو نهاد رسمی مذهب و سیاست در عربستان برای به رسمیت شناختن هم و عدم دخالت درامور یکدیگر ، نهاد مذهب که تندروها بر آن حاکم هستند ، مانند نهاد سیاست در مورد سوریه ازمخالفان بشار اسد و در بحرین از دولت منامه در برابر  مخالفان این دولت حمایت می کند .عربستان به بحرین نیروی مسلح فرستاده است.

 در سوریه ، عربستان رسما اعلان کرده است که هزینه های مخالفان دولت دمشق را می پردازد.


| شناسه مطلب: 2164







نظرات کاربران