آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس

آغاز فصل زیبای تکلیف دینی دانش آموزان در مدینه+عکس

شمار دیگری از نوجوانان عمره گزار از دخترخانم ها و آقا پسرها که به سن تکلیف رسیده اند، درمراسمی روحانی ومعنوی و درعین حال شاد، آغاز فصل زیبای عهده دار شدن تکلیف انجام دینی خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، شمار دیگری از نوجوانان  عمره گزار از دخترخانم ها و آقا پسرها که به سن تکلیف رسیده اند، درمراسمی روحانی ومعنوی و درعین حال شاد، آغاز فصل زیبای عهده دار شدن تکلیف انجام دینی خود را جشن گرفتند.

حجت الاسلام محمد رضا محمودی کارشناس امور روحانیون در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در سخنانی، ورود نوجوانان حاضر درمراسم به سن تکلیف شرعی و وظیفه دار شدن انجام عبادات دینی را به آنها تبریک گفت و از اینکه در چنین مکانی در جوار حرم رسول الله (ص) و ائمه بقیع (ع) جشن تکلیف خود را می گیرند، به آنها شادباش گفت.

وی به نوجوانان گفت که نماز بهترین راه برای نزدیک شدن به خدای تبارک و تعالی است.

 

کارشناس امور روحانیون در بعثه مقام معظم رهبری درمدینه منوره از نوجوانان خواست تا تکالیف دینی خود را از والدین خویش پرسش کنند و به والدین نیز توصیه کرد تا نوجوانان را بیشتر با تعالیم دینی آشنا نمایند.

وی همچنین به نوجوانان رعایت حقوق والدینشان را تذکر داد و گفت: خداوند بندگانی را که به والدین خود نیکی کنند، بسیار دوست می دارد.

بعثه مقام معظم رهبری درمدینه منوره همه هفته برای نوجوانانی که به سن تکلیف می رسند وتوفیق عمره گزاری دارند ، جشن تکلیف برپا می کند تا این رخ داد بزرگ در زندگی خود را در شهر عزیز و مقدس مدینه منوره برای همیشه در یاد داشته باشند.


| شناسه مطلب: 2167







نظرات کاربران