دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه

دعای خطیب مسجد النبی برای پادشاه

او این دعا را ساعتی بعد از آن به عمل آورد که برخی خبرگزاریها خبر از درگذشت ملک عبدالله داده بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره،"حسین آل شیخ " خطیب این هفته جمعه در مسجد شریف نبوی  برای سلامتی " عبدالله بن عبدالعزیز " پادشاه عربستان سعودی دعا کرد.

او این دعا را ساعتی بعد از آن به عمل آورد که برخی خبرگزاریها خبر از درگذشت ملک عبدالله داده بودند.

آل شیخ در خطبه های نماز همچنین گفت: مومن با اخلاق خوش شناخته می شود  و این یکی از رسالت های اساسی رسول الله (ص) بود.

وی خطاب به انبوه نمازگزاران در صحن و مصلای مسجد شریف پیامبر اسلام (ص) گفت : در معاشرت با هم و دیگران حسن خلق داشته باشید که این از ویژگی های مومن است.

خطیب جمعه مسجد شریف نبوی همچنین گفت: مومن بد زبان نیست و بدگویی نمی کند.

آل شیخ در خطبه های نماز به مومنین سفارش کرد تا برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده شوند و دراین بخش از خطبه ها نیز دوباره برضرورت داشتن "حسن خلق " تاکید کرد.

وی همچنین برای رفع خطر از کشورهای اسلامی – اصلاح امور مسلمین و پیروزی مردم سوریه و فلسطین دعا کرد و در دعا برای سوریه دوبار نام این کشور را با تاکید برد.

وی روشن نکرد که منظور او از مردم سوریه کدام طرف درگیری جاری در این کشور است . با آنکه نهاد مذهب و سیاست در عربستان جداگانه عمل می کنند ، اما در مورد سوریه بنظر می رسد که مذهبی ها و سیاسیون با هم همنظر هستند.

عربستان سعودی به همراه قطر رسما اعلان کرده اند که از مخالفان "بشار اسد " رییس جمهوری سوریه حمایت می کنند.

آل شیخ نوه" محمد عبدالوهاب " بنیانگذاروهابیت است.


| شناسه مطلب: 2310







نظرات کاربران