همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی

همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی

ارومیه، همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی در حج امسال در سالن همایش های مدیریت حج وزیارت استان با حضور مدیرحج وزیارت استان و مسئولین و 70نفر از مدیران و معاونین و کارگزاران کاروانها ومدیران مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج در ارومیه،  همایش خادمین ضیوف الرحمن آذربایجان غربی در حج امسال در سالن همایش های مدیریت حج وزیارت استان با حضور مدیرحج وزیارت استان و مسئولین و 70نفر از مدیران و معاونین و کارگزاران کاروانها ومدیران مجموعه برگزار شد.

نخستین سخنران مراسم مدیریت حج وزیارت استان بود که ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم بشریت از مدیران حاضر به خاطر ثبت نام و تکمیل معاینات کاروانها تقدیر و تشکر کرد و از  معدود کاروانهائی که معاینات پزشکی خود را تکمیل نکرده اند خواست هرچه زودتر نسبت به تکمیل معاینات پزشکی باقیمانده زائران اهتمام بیشتری داشته باشند.

درخشان درادامه افزود: ماموریت مدیر کاروانی و خدمتگزاری به ضیوف الرحمن از  جایگاه ویژه  برخوردار است که باید این جایگاه را شناخت و خدا را به خاطر این توفیق که نصیب مدیران و کارگزاران کرده است شاکر و قدردان شد و این شکرگزاری با خدمتگزاری بی منت و خالصانه برای زائران اتفاق می افتد.

مدیر حج وزیارت استان آذربایجان غربی افزود: اگر در امورات و فعالیتهای خود خدا را مدنظر قرار دهیم و کارها فقط برای خدا باشیم به یقین در کارهای مان موفق و سربلند خواهیم بود.

درخشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر قبلی آموزش کارگزاران استان که به علت مشکلات شخصی قار به ادامه فعالیت نبود از مسئول جدید آموزش کارگزاران که مسئولیت آموزش کارگزاران  را قبول کرده بود خواست با تلاش وافر شاهد تغییر و تحول در آموزش کارگزاران استان باشیم.

وی با بیان اینکه استان آذربایجانغربی در سال 86 با تائید  تمامی نیروهای ستادی و مدیران سازمان حج وزیارت یکی از 5 استان برتر کشور در امر آموزش ؛ رایانه ؛ امور مالی ، صرفه جوئی و عملیاتهای حج ... بود از مدیران و عوامل کاروانها خواست ضمن حفظ و ارتقا جایگاه استان بر تلاشهای خود بیافزایند تا افتخارات دیگری را برای استان کسب کرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه کارگزاران جوان حج جز مدیران آینده سازمان و سرمایه های آن می باشند از میران و کارگزاران خواستند تلاشهای خود را در جهت نیل به یک  نیروی انسانی مفید ؛ قابل اعتماد ، باسواد و باتجربه  به کارگیرند و در این مسیر همیشه باید توجه داشته باشند تکریم زائران از اهمیت ویژه و فوق العاده ای برخوردار است و در این راه نباید واژه خستگی معنا و مفهومی برایشان داشته باشد.

مدیر حج وزیارت استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود از مدیران کارانها خواست نسبت به امر آموزش و ارتقاسطح علمی و اخلاقی عوامل خود نهایت اهتمام و تلاش را داشته باشند .

سخنران دیگر این همایش یکی از اساتید دانشگاه ارومیه بود که مطالبی را در اهمیت  جایگاه حج و فلسفه احکام و مناسک حج بیان کرد.

لازم به ذکر است زائران استان آذربایجانغربی در حج امسال مدینه قبل و درقالب 8 کاروان (5 کاروان از برادران شیعه و 3 کاروان از براداران اهل سنت )  به تعداد 1425 نفر( 5کاروان 195 نفره ؛ 1کاروان 175نفره و 1کاروان 145 نفره ) از مهرماه عازم سرزمین وحی خواهند شد. ضمنا 2 نفر از مدیران استان بعنوان مدیر مجموعه در شهر مقدس مکه خدمتگزار زائران خواهند بود.

image_2012630152232811.jpg


image_2012630152232812.jpg



| شناسه مطلب: 2312







نظرات کاربران