هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند

هفت کاروان از طلاب راهی مکه شدند

دومین گروه از روحانیون و طلاب حوزه های علمیه کشور شامل هفت کاروان به ظرفیت یک هزار زائر ، هفته گذشته برای عمره گزاری وارد مدینه منوره شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور که در قالب کاروانهایی به مدینه منوره مشرف شده بودند ، پنجشنبه شب و بعد از محرم شدن در مسجد شجره ، با بدرقه حجت الاسلام والمسلمین "نجف نجفی روحانی " نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برای زیارت خانه خدا و به جای آوردن عمره راهی مکه مکرمه شدند.

دومین گروه از روحانیون و طلاب حوزه های علمیه کشور  شامل هفت کاروان به ظرفیت یک هزار زائر ،  هفته گذشته برای عمره گزاری وارد مدینه منوره شد.

حجت الاسلام "مجید کافی " نماینده ستاد عمره طلاب و روحانیون در مکه مکرمه و مدینه منوره به پایگاه اطلاع رسانی حج در مدینه منوره گفت که امسال برای دومین بار است که روحانیون وطلاب توفیق عمره گزاری پیدا می کنند.

وی گفت که کاروانهای اعزامی از استانهای قم – اصفهان – خراسان رضوی و تهران توفیق تشرف پیدا کرده اند.

در نوبت اول اعزام روحانیون و طلاب به عمره که در فروردین ماه امسال انجام شد یک هزار و 700 زائر توفیق تشرف و عمره گزاری پیدا کردند.


| شناسه مطلب: 2314







نظرات کاربران