معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند

معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در برابر سفارت عربستان تجمع کردند

معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در مقابل کنسولگری عربستان در یمن تجمع کردند و از مقامات عربستان خواستند برای شهروندان یمنی امکان شرکت در مراسم عمره را فراهم کنند.

معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام در مقابل کنسولگری عربستان در یمن تجمع کردند و از مقامات عربستان خواستند برای شهروندان یمنی امکان شرکت در مراسم عمره را فراهم کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی ، از زمانی که سفارت عربستان در صنعا بخش کنسولی خود را تعطیل کرده است هزاران شهروند یمنی امکان دریافت روادید برای سفر به عربستان و شرکت در مراسم حج عمره را از دست داده اند.
سفارت عربستان در صنعا سه ماه پیش پس از ربوده شدن عبدالله الخالدی معاون کنسولگری خود در شهر عدن، بخش کنسولی خود را تعطیل کرد.
یمنی ها این اقدام عربستان را مجازات جمعی خود می دانند.
عبدالله غراب گزارشگر بی بی سی عربی در صنعا در این باره گفت: «شماری از معترضان یمنی با پوشیدن لباس احرام و سر دادن شعارهایی که در مراسم حج سرداده می شود در مقابل بخش کنسولی سفارت عربستان در صنعا تجمع کردند.
معترضان اعلام کردند در صورتی که مقامات عربستان به اعتراضات آنان گوش ندهند شمار تظاهرکنندگان به صدها هزار نفر خواهد رسید. معترضان یمنی تاکید دارند نباید حوادث سیاسی و امنیتی به مسائل دینی ارتباط داده شود.
متوقف شدن صدور روادید برای حجاج یمنی به دهها شرکت یمنی که در زمینه حج فعالیت می کنند زیان وارد کرده است».
عبدالله غراب افزود: «تاکنون تلاش مقامات یمنی برای بازگشایی بخش کنسولگری سفارت عربستان در صنعا نتیجه بخش نبوده است.
در این رابطه ابوبکر القربی وزیر امور خارجه یمن با سفیر عربستان در صنعا دیدار کرد و عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن نیز پیامی در این باره برای مقامات عربستان فرستاد ولی نتیجه ای نداشت».


| شناسه مطلب: 2316







نظرات کاربران