برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه

برگزاری کارگروههای فرهنگی بعثه درمدینه

جلسات کارگروههای فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره به صورت مجزا و سه در منطقه جنوب ، شمال و غرب مدینه منوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، جلسات کارگروههای فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره به صورت مجزا و سه در منطقه جنوب ، شمال و غرب مدینه منوره برگزار شد.

 حجت الاسلام "عباس اسدی مبارکه "کارشناس امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری درمدینه منوره دراین جلسات از مسئولین فرهنگی هتل های محل استقرار زائران ایرانی خواست تا به انتقال تجارب امور فرهنگی خود از جمله استقبال و بدرقه کاروانها به همکاران تازه نفس بپردازند و سعی کنند این تجربیات را مکتوب نمایند.

 وی همچنین از مسئولین و رابطان فرهنگی خواست تا بیشتر با هم تماس داشته باشند و به تبادل نظر بپردازند و یکدیگر را در پیشبرد امور یاری نمایند.

حجت الاسلام اسدی مبارکه در سخنان خود همچنین براهمیت ارتباط رو در رو به عنوان یکی از شیوه های موثر تبلیغاتی تاکید کرد و از مسئولین و رابطین فرهنگی خواست ، زمینه این ارتباط را برای مبلغان و مبلغه ها بیشتر فراهم کنند.


| شناسه مطلب: 2324







نظرات کاربران