یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس

یادبود شهید بهشتی و یارانش در مکه + عکس

زائران ایرانی مستقر در مکه مکرمه در سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش ، یاد این شهید مظلوم را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه ، زائران ایرانی مستقر در مکه مکرمه در سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش ، یاد این شهید مظلوم را گرامی داشتند.

بعثه مقام معظم رهبری در ادامه برگزاری سلسله مراسم های انس و معرفت، شب چهارشنبه در مراسمی در هتل مکارم البیت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش را گرامی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل  سخنران  این مراسم گفت: دکتر بهشتی و یاران شهیدش با عزت زیستند و عزت مندانه رفتند.

وی که عنوان سخنرانی اش راه های عاقبت به خیری انسان بود افزود: شهید بهشتی و یاران باوفایش به معنای واقعی عاقبت به خیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در بخش دیگری از سخنانش عاقبت به خیری را موضوعی پیچیده خواند و گفت: آیت الله میرزای شیرازی با آن مقام مرجعیت از مردم می خواست برای عاقبت به خیر شدنش دعا کنند.

وی ترک گناه را یکی از عوامل عاقبت به خیری دانست و افزود: بر اساس فرمایش امام صادق (ع) با هر گناهی لکه ای سیاه روی دل ایجاد می شود که اگر توبه کنیم آن لکه پاک می شود اما اگر گناه زیادتر شود لکه بزرگتر می شود تا این که ظلمات ، جان را فرا می گیرد و دیگر در چنین شرایطی بعید است فرد  رنگ سعادت را ببیند.

سخنران مراسم در بخش دیگری از سخنانش از عموم زائران به ویژه خانم ها خواست در محل نزول وحی به نوعی حجابشان را رعایت کنند تا از لطف و عنایت خداوند محروم نشوند.

وی گفت: نور حج در صورتی در چهره ها می ماند که گناه نکنیم.

گفتنی است، روز هفتم تير 1360 بر اثر انفجار بمب نيرومندي در سالن اجتماعات حزب جمهوري اسلامي، آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور همراه با 72 تن از شخصيتهاي سياسي و مذهبي كشور به شهادت رسيدند.

image_20126272152341091.jpg


image_20126272152341092.jpg


image_20126272152341253.jpg



| شناسه مطلب: 2326







نظرات کاربران