فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند

فعالان قرآنی مشاهد مدینه را زیارت کردند

این دوره های زیارتی ویژه را بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برای طبقات مرجع جامعه که علاوه بر زیارت قصد مطالعه و تحقیق بیشتر درباره تاریخ اسلام را دارند ، برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، فعالان قرآنی کشور که توفیق عمره گزاری دارند ، روز چهارشنبه در مدینه منوره شهر پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به زیارت مشاهد این شهر رفتند.

راوی بعثه مقام معظم رهبری در این دیدار قاریان و حافظان وفعالان قرآنی را همراهی کرد و توضیحات لازم در مورد شان هر یک از مکانها و وقایع تاریخی رخ داد در آنها را به سمع حاضرین رساند.

این دوره های زیارتی ویژه را بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برای طبقات مرجع جامعه که علاوه بر زیارت قصد مطالعه و تحقیق بیشتر درباره تاریخ اسلام را دارند ، برگزار می کند.

امسال و از جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار سه کاروان و در مجموع 369 فعال عرصه قرآنی به عمره مشرف خواهند شد.

در اولین کاروان فعالان قرآنی 14 نفر حافظ 10 جز قرآن – چها رنفر حافظ بیست جز قرآن – 23قاری – 17 حافظ کل قرآن و 40 مربی قرآنی و 15مدیر قرآنی عضویت دارند.

" محمد انصاری راد" مشاور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رابط فرهنگی کاروان فعالان قرآنی این هفته و در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی حج گفت که در کاروان دوم فعالان قرآنی نیز 14 حافظ 10 جز قرآن – پنج حافظ 20 جز قرآن – 15قاری – 10 حافظ کل قرآن – 57 مربی قرآن و 12 مدیر قرآنی شرکت دارند.

در کاروان سوم فعالان قرآنی که اعضای آن نیز به زودی توفیق تشرف پیدا خواهند کرد به گفته آقای انصاری ، 20 حافظ 10 جز قرآن – هشت حافظ بیست جز قرآن – 18 قاری – هشت حافظ کل قرآن – 44 مربی قرآنی و 18 مدیر قرآنی عضویت دارند.

اعزام این افراد با مساعدت و همکاری ستاد قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.
تمام


| شناسه مطلب: 2327







نظرات کاربران