گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس

گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر در مدینه منوره +عکس


روحانیون کاروانهای عمره گزار ایرانی که در مدینه منوره بسر می برند در جلسه هم اندیشی خود ، یاد و نام شهدای فاجعه هفتم تیر 1360 و در صدر آنها سید شهیدان شهید دکتر بهشتی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، روحانیون کاروانهای عمره گزار ایرانی که در مدینه منوره بسر می برند در جلسه هم انديشي خود ، یاد و نام شهدای فاجعه هفتم تیر 1360 و در صدر آنها سید شهیدان  شهید دکتر بهشتی را گرامی داشتند.

 حجت الاسلام و المسلمین" نجف نجفی روحانی" نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در این جلسه و با گرامی داشت یاد شهید دکتر بهشتی ، آن شهید را خادمی ثابت قدم در خدمت انقلاب اسلامی و رهبری کبیر انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت : همانطور که امام (ره) فرمودند ، شهید بهشتی خودش یک ملت بود.

  وی گفت : دشمن برای حذف شهید بهشتی به حیله های مختلفی روی آورد و وقتی دید نمی تواند او و جایگاه فکری اش در جامعه را حذف کند ، به ترور فیزیکی او اقدام کرد.

  نماینده بعثه مقام معظم رهبری درمدینه منوره گفت: شهادت شهید بهشتی و همراهانش ، ضایعه بزرگی برای کشور و انقلاب اسلامی بود ، اما به برکت خون این شهیدان و دیگر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، انقلاب به پیش می رود و کشور در مسیر ترقی و پیشرفت قرار دارد.

 شهید دکتر بهشتی رییس وقت دیوانعالی کشور به اتفاق 72 تن از یارانش که عمدتا وزیران و نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی بودند در هفتم تیرماه 1360 در فاجعه بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران به شهادت رسید.

 در جلسه روحانیون کاروانهای عمره گزار در مدینه منوره ، آنها درباره موضوعات مبتلابه زائران صحبت کردند و به سوالات آنان که توسط روحانیون مطرح گردید، پاسخ داده شد تا به اطلاع سوال کننده برسد.
 



| شناسه مطلب: 2329







نظرات کاربران