یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت

یک زائر ایرانی عمره گزاردر مکه درگذشت

خانم 66 ساله ای از کاروان عرش نور تهران از هتل باب الملتزم براثر سکته قلبی در مکه مکرمه درگذشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه، خانم 66 ساله ای از کاروان عرش نور تهران از هتل باب الملتزم، روزگذشته براثر سکته قلبی در مکه مکرمه درگذشت.

براساس این گزارش، از آغاز عملیات عمره که از یازده بهمن ماه سال 90 آغاز شده است، تاکنون 16 نفر در مدینه منوره و 32 نفر در مکه مکرمه فوت کرده اند که مجموعه فوتی ها تاکنون به 48 نفر رسیده است.

این گزاش حاکی است، هیات پزشکی جمهوری اسلامی ایران مستقر در عربستان، اعلام کرده است که بیشتر فوتی ها افراد مسن و پیر هستند که به دلیل سابقه بیماری و تغییرات آب و هوا و بی توجهی به توصیه های پزشکی این حوادث برای آن ها رخ داده است.

لازم به ذکر است، هم اینک پنج هزار و 235 زائر ایرانی در مدینه منوره و پنج هزار و 200 زائر در مکه مکرمه در 122 هتل اسکان داده شده اند.

گفتنی است، پزشکان ایرانی در این دو شهر مقدس با استقرار در درمانگاه های اختصاصی ایرانیان به مراجعات زائران پاسخ می گویند.


| شناسه مطلب: 2331







نظرات کاربران