معلولان هم به عمره مفرده می روند معلولان هم به عمره مفرده می روند معلولان هم به عمره مفرده می روند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معلولان هم به عمره مفرده می روند معلولان هم به عمره مفرده می روند معلولان هم به عمره مفرده می روند معلولان هم به عمره مفرده می روند معلولان هم به عمره مفرده می روند

معلولان هم به عمره مفرده می روند

مدیر کل امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از اعزام 2 هزار معلول و مددجوی تحت پوشش بهزیستی برای سفر به مکه و حج عمره خبر داد و گفت: امیدواریم سازمان حج و زیارت با درخواست سازمان بهزیستی موافقت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته بع بعثه مقام معظم رهبری به نقل از فارس علی پهلوان مدیر کل امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در هفتمین مرحله از طرح آفتاب که در استان قم برگزار شد با اشاره به اقدامات بهزیستی در زمینه فرهنگی اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی باید در کنار فعالیت‌های اقتصادی صورت گیرد و اولویت کاری سازمان توانمندسازی فرهنگی معلولان و مددجویان است.

وی تصریح کرد: اگر 200 هزار واحد مسکونی برای مددجویان و معلولان ساخته می‌شود و صد هزار فرصت شغلی برای آنها فراهم می‌شود باید به فعالیت‌های فرهنگی نگاه دقیقی کرد. فعالیت‌های فرهنگی در راستای فعالیت‌های اقتصادی انجام شود.

پهلوان ادامه داد: سال گذشته 10 هزار نفر از معلولان به مشهد مقدس اعزام شدند که امسال نیز بنا داریم تعداد قابل توجهی از معلولان را به سفر عتبات عالیات اعزام کنیم.

مدیر کل امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از درخواست این سازمان برای اعزام 2 هزار معلول و مددجو به سفر حج عمره خبر داد و گفت: در این راستا درخواستی را از سازمان حج و زیارت داشته ایم و امیدواریم همانگونه که دانش‌آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف سهمیه حج دارند، معلولان نیز بتوانند از این سهمیه بهره‌مند شوند.

وی در پایان از برگزاری جشنواره‌های مختلف قرآنی در سال جاری خبر داد و افزود: این جشنواره‌ها در 8 بخش مجزا برگزار می‌شود ضمن اینکه فعالیت‌های کانون‌های قرآنی نیز در سازمان بهزیستی راه‌اندازی شده است.


| شناسه مطلب: 2333







نظرات کاربران