فیش‌های عمره بانک ملی قابل انتقال شد


این تصمیم سازمان حج و زیارت تنها مربوط به انتقال فیش‌های بانک ملی است و شامل سندهای بانک ملت نمی‌شود و هر سند تنها یک بار منتقل می‌شود.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت از تصمیم این سازمان مبنی بر امکان نقل و انتقال فیش‌های عمره بانک ملی که تا پایان فروردین سال 86 صادر شده است، خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، پیش از این، انتقال فیش‌های عمره تنها به بستگان سببی و نسبی ممکن بود، اما با این تصمیم جدید سازمان هر فردی می‌تواند سند عمره بانک ملی خود را به دیگری انتقال دهد.

این تصمیم به دنبال فراخوان همه دارندگان فیش‌های عمره بانک ملی به دفاتر زیارتی و تعیین نوبت صورت گرفت.

پیش از این، سازمان حج و زیارت، اعلام کرده بود که همه دارندگان فیش‌های عمره بانک ملی، باید در سال آینده مشرف شوند و چنانچه به هر دلیل، کسی نتواند از فیش خود استفاده کند، باید فیش بانک ملی خود را بر پایه دستورالعملی که در آینده ابلاغ می‌شود، به سند عمره بانک ملت تبدیل کند. تعیین اولویت تشرف این‌گونه افراد با قرعه‌کشی مشخص می‌شود و دیگر موارد آن پس از تبدیل تابع مقررات و ضوابط سند بانک ملت خواهد بود.

این تصمیم سازمان حج و زیارت فقط مربوط به انتقال فیش‌های بانک ملی است و شامل سندهای بانک ملت نمی‌شود و هر سند تنها یک بار منتقل می‌شود.

در برنامه جدید سازمان حج و زیارت تأکید شده است که نقل و انتقال اسناد که پیشتر در حج و زیارت استان‌ها صورت می‌گرفت، از این پس، از طریق دفاتر زیارتی دارای مجوز به شیوه‌ای که در آینده نزدیک به این دفاتر اعلام خواهد شد، انجام می‌شود.

سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که انتقال از راه‌های دیگر غیر قانونی است و این سازمان در ازای هر گونه مشکلاتی که برای هر یک از انتقال دهندگان و انتقال گیرندگان ایجاد شود، مسئولیتی نخواهد داشت .


| شناسه مطلب: 24953







نظرات کاربران