یکی از علمای لبنان : ایران اسلامی انحصار علمی آمریکا و غرب را شکست

جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانایی ها و امکانات خود توانست انحصار علمی آمریکا و غرب در جنبه های مختلف بویژه در زمینه هوا فضا و انرژی هسته ای را بشکند.


"شيخ ماهر حمود" يکي از علماي  لبناني گفت: جمهوري اسلامي ايران با تکيه بر توانايي ها و امکانات خود توانست انحصار علمي آمريکا و غرب در جنبه هاي مختلف بويژه در زمينه هوا فضا و انرژي هسته اي را بشکند.

حمود شامگاه جمعه در گفت وگو با شبکه خبري "العالم" در بيروت با تمجيد از دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي در جنبه هاي سياسي، اقتصادي و علمي اظهار داشت: انقلاب اسلامي توانست بسياري از توطئه هاي آمريکايي در منطقه را خنثي کند.

حمود افزود: پيروزي مقاومت اسلامي لبنان در سال 2006 و مقاومت فلسطين در غزه سال 2009 از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران است.

اين عالم برجسته اهل سنت لبناني گفت: سي سال پيش ايران مرکز اطلاعاتي و سياست هاي آمريکا در منطقه بود و با رژيم اشغالگر همکاري مي کرد اما انقلاب اسلامي ضربه سختي به سياست هاي آمريکا و اسراييل در منطقه وارد کرد.

حمود خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي، ايران را از کشوري که حامي سياست هاي غرب و صهيونيسم در منطقه بود به کشور مدافع دولت هاي عربي و اسلامي بويژه مساله فلسطين تبديل کرد.


| شناسه مطلب: 24957







نظرات کاربران