مناطق سه گانه ستاد مدینه برای رسیدگی به امور کاروان ها تشکیل شد

مناطق سه گانه در شهر مدینه به نمایندگی از ستاد مدینه منوره برای رسیدگی به کلیه امور کاروان ها ورفع مسائل و نیازها ی آنها تشکیل شد.

 

مدينه منوره – واحد ارتباطات خبري بعثه مقام معظم رهبري:<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

به گزارش واحد ارتباطات خبري بعثه مقام معظم رهبري، رئيس ستاد مدينه منوره در گفت و گوي مطبوعاتي و راديويي تلويزيوني با اعلام اين خبر افزود: كاروان هاي ايراني اعزامي به مدينه منوره  می توانند براي رفع مسائل و نيازها به مناطق سه گانه ستاد مراجعه و پیشنهادات و انتقادات خود را به آن مراکز درمیان بگذارند.

 اين ستاد نيز هر شب در جلسه اي با حضور مسوولان مناطق و همه مديران اجرايي حج نسبت به بررسي و رسيدگي فوري مسائل زائران و كاروان ها تصميم گيري و اقدام مي كنند.

مسعود مجردي افزود: نخستين زائران ايراني چهارشنبه 29 آبان از دو مسير جده و مدينه عازم مكه مكرمه مي شوند و اين در شرايطي است كه تاكنون 25هزار نفر زائر ايراني وارد مدينه شده اند.

رئيس ستاد مدينه منوره از همكاري خوب دولت عربستان در ترخيص مسافران و نيز اموال كارگزاران اجرايي حج خبر داد و ديدارهاي مداوم مسوولان اجرايي حج را با مديران وزارت حج،اداره كل فرودگاه و اداره كل گمرك عربستان در خصوص رفع موانع و تسهيل در فرايند ترخيص زائران سودمند خواند.

مجردي انجام به موقع و بدون تاخير پروازها از فرودگاه هاي ايران را به عنوان ويژگي مثبت و متفاوت حج امسال برشمرد و گفت: تنها دو پرواز از فرودگاه هاي بندرعباس و اردبيل 12 و 6 ساعت تاخير داشته اند كه آن هم  به دليل بدي آب و هوا بوده است.

 

 

اخبار مرتبط:

تلاش براي حجي مناسب و مطلوب  

جزئیات ارتباط با زائران بیت الحرام اعلام شد

ميانگين تاخيرهاي زائران حج تمتع به 10 دقيقه خواهد رسيد

تقدير از تعامل خوب عربستان با زائران ايراني در فرودگاه مدينه  

تاكيد آيت الله ري شهري بر ضرورت نوآوري در خدمت رساني به زايران

امکانات عمومی بهتری نسبت به سالهای گذشته برای حجاج پیش بینی شده است  



| شناسه مطلب: 26383







نظرات کاربران