تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه

تعداد عمره گزاران در مکه و مدینه

تعداد زیادی عمره گزار داخلی و عمره گزار از کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارند که هیچ سازوکار قانونی برای کنترل یا مشخص شدن تعداد آنها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، عیسی محمد رواس معاون امور عمره وزارت حج عربستان بر اجرای ضوابط این وزارت برای پیگیری تخلف از بازگشت عمره گزاران در زمانهای مشخص شده تاکید کرد.

رواس به البلاد گفته است ورود گسترده با خروج گسترده روبرو است و عدم پیگیری مسئله تخلف از سوی شرکتها و نهادهای ذیربط منجر به توقف سیستم الکترونیک پذیرش تقاضاهای روادید عمره می شود.

وی درباره تعداد عمره گزاران باقی مانده در مکه مکرمه و مدینه منوره گفت تعداد عمره گزاران باقی مانده از 300 هزار نفر فراتر نمی رود .

وی افزود تعداد زیادی عمره گزار داخلی و عمره گزار از کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارند که هیچ سازوکار قانونی برای کنترل یا مشخص شدن تعداد آنها وجود ندارد.
بر اساس این گزارش ،موسم عمره از ابتدای ماه صفر آغاز و تا نیمه ماه شوال ادامه می یابد.


| شناسه مطلب: 2743







نظرات کاربران