دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد

دفتر صداوسیما در نجف اشرف افتتاح شد

دفتر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف با حضور مسوول بعثه مقام معظم رهبری در عراق و مسئول دفتربعثه در نجف افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج در نجف در مراسم افتتاحیه این دفتر حجت الاسلام والمسلمین اسکندری مسوول بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: با توجه به فضاسازی های  استعمارگران در عراق برای ایجاد تفرقه  میان مردم ایران و عراق و حتی در میان مردم این کشور ، ما وظیفه داریم تا با ایجاد پیوند محکم تر میان مردم ایران و عراق در صدد خنثی کردن تفرقه اندازی ها برآییم، که این مهم نیازمند کار رسانه ای قوی می باشد که صداوسیما می تواند در این زمینه اقدامات ارزشمندی انجام دهد.

مسوول بعثه مقام معظم رهبری  درعراق با اشاره به دیدار خود با مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا وسیما گفت: در این نشست نظرات و پیشنهاداتی در 14 محور به ایشان ارائه شد که امیدواریم با راه اندازی دفاتر صداوسیما  در عراق این پیشنهادات عملی شود.

image_201269137173591.jpg

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری در ادامه یکی از وظایف مهم رسانه ملی در مورد عتبات عالیات را ایجاد فضای اطمینان برای مردم  در خصوص سفر به عتبات دانست و خاطرنشان کرد :یکی از دغدغه های مردم بحث امنیت است باید مردم احساس امنیت کنند و بدانند که در شهرهای زیارتی امنیت برقرار است تا با خیال آسوده به زیارت بپردازند.

وی انعكاس خبري وتصويری از برنامه بعثه مقام معظم رهبري در مناسبت هاي قمري وشمسي در عتبات عاليات را یکی از  کارهای تاثیر گذار رسانه ملی دانست و ابراز  امیدواری کرد با پخش  این برنامه ها از شبکه های مختلف مردم بیش از پیش با برنامه های مذهبی در عتبات آشنا گردند.

مسوول بعثه مقام معظم رهبری در عراق ساخت برنامه های مناسبتی با کیفیت قوی  را برای بالا بردن عمق وبینش معرفتی زائران لازم دانست و گفت: بعثه مقام معظم رهبری در عتبات در این خصوص نیز آماده هرگونه همکاری با صداوسیما می باشد.

 مسئول دفتر صداوسیما در نجف نیز  در ادامه با مثبت ارزیابی کردن پیشنهادات مطرح شده  از مسئولین بعثه خواست تا زمینه برنامه سازی و تصویر برداری در عتبه مقدسه را فراهم کنند .

آقای مومنی ها با اشاره به فعالیتهای دفتر صدا وسیما در خجسته میلاد حضرت علی (ع)  گفت : در شب و روز 13 رجب میلاد مولای متقیان بیش از 400 دقیقه برنامه برای شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو به صورت زنده ارسال شد که انشاالله در نظر است  با توجه به استقبال چشمگیر مردم از پخش برنامه های زنده از عتبات این روند ادامه یابد.

شایان ذکر است که دفتر نجف صداوسیمای جمهوری اسلامی در هتل رسل قرار دارد.


| شناسه مطلب: 2745







نظرات کاربران