توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است

توجه قلبی همراه با معرفت ، لازمه ی زیارت خانه خدا است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، توجه قلبی همراه با معرفت به مبانی دین را لازمه زیارت خانه خدا و قرب الهی دانست .

 حجت الاسلام و المسلمین " سید علی اکبر ابوترابی " در جمع شماری از اساتید و دانشجویان عمره – گذار ایرانی در مدینه منوره ، گفت: انسان ، باید همواره بیاد خدا و حریص به رحمت و شفاعت الهی باشد و در جهت کسب توشه ی آخرت تلاش کند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، وی شرایطی را که زایران سرزمین وحی در آن قرار گرفته اند را بهترین و مغتنم ترین فرصت خودسازی بیان کرد و افزود:  این لحظات عرفانی و معنوی را نباید به راحتی از دست داد.

وی ، با یادآوری اینکه " حج ، یک سفر ساده و عادی نیست ، بلکه مظهر اسلام است " و تاکید کرد: حج ،  مهمترین و سازنده ترین سفری است که هر انسانی در طول حیات خود  ،  شیرینی و حلاوت خاص آن را تجربه می کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ،  افزود : حج ،  تسلیم و رضا ، عشق و پرستش ،  بندگی خدا ، نمایشی از تعبد و نشانه ی عبودیت و اطاعت از امر است .
وی ،  در مرحله ی پایانی جلسه  که به  پرسش و پاسخ  اختصاص یافت ،  در جواب سووال یکی از حاضرین در خصوص وجود  برخی جریان های تند مذهبی ،  تاکید کرد:  مومن ، جانب اعتدال را رعایت می کند .
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی تصریح کرد: آنچه مسلم و بدیهی است اینکه تندروی ، خواسته ی دشمنان اسلام  و مخالفان وحدت امت اسلامی است.
وی ، بر لزوم  جریان سازی فرهنگی جهت  مقابله با توطئه و طرفندهای دشمنان تاکید کرد و رسالت نهادها و ارگانها ، اساتید  دانشگاهها و نخبگان را در این عرصه با اهمیت دانست.


| شناسه مطلب: 27672







نظرات کاربران