جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی

جنبش تولید ملی،حمایت ازکارو سرمایه ایرانی

جنبش اینترنتی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی گروه اینترنتی رهروان ولایت راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری،‌ جنبش اینترنتی«تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی«گروه اینترنتی رهروان ولایت» در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

بر اساس این گزارش، در پایگاه اینترنتی «گروه اینترنتی رهروان ولایت» مطالبی همچون خبر، گالری، مقاله و اخبار جنبش در راستای راه‌اندازی«جنبش اینترنتی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» منتشر شده است.

در بخشی از معرفی این جنبش می خوانیم:«با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌خوانیم؛ «همه‌ مسؤولان کشور، همه‌ دست‌اندرکاران عرصه‌ اقتصادي و همه‌ مردم عزیزمان را دعوت میکنم به این که امسال را سال رونق تولید داخلي قرار بدهند. بنابراین شعار امسال، «تولید ملي، حمایت از کار و سرمایه‌ي ایراني» است.

ما باید بتوانیم از کارِ کارگر ایراني حمایت کنیم؛ از سرمایه‌ سرمایه‌دار ایراني حمایت کنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملي امکان‌پذیر خواهد شد. سهم دولت در این کار، پشتیباني از تولیدات داخليِ صنعتي و کشاورزي است. سهم سرمایه‌داران و کارگران، تقویت چرخه‌ تولید و اتقان در کار تولید است. و سهم مردم - که به نظر من از همه‌ اینها مهمتر است - مصرف تولیدات داخلي است.

ما باید عادت کنیم، براي خودمان فرهنگ کنیم، براي خودمان یک فریضه بدانیم که هر کالائي که مشابه داخلي آن وجود دارد و تولید داخلي متوجه به آن است، آن کالا را از تولید داخلي مصرف کنیم و از مصرف تولیدات خارجي بجد پرهیز کنیم؛ در همه‌ زمینه‌ها: زمینه‌هاي مصارف روزمرّه و زمینه‌هاي عمده‌تر و مهمتر.

بنابراین ما امیدوار هستیم که با این گرایش، با این جهتگیري و رویکرد، ملت ایران در سال 91 هم بتواند بر توطئه‌ دشمنان، بر کید و مکر بدخواهان در زمینه‌ي اقتصادي فائق بیاید.»

از‌این‌‌رو دوستان شما در«گروه اینترنتی رهروان ولایت» در صدد هستند در راستای رونق تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، جنبش اینترنتی«تولید ملي، حمایت از کار و سرمایه‌ي ایراني» را راه اندازی کند».

شایان ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در این جنبش اینترنتی و دریافت کد و لوگوی این جنبش می‌توانند به پایگاه اینترنتی این جنبش به نشانی jonbeshnet.ir  مراجعه کنند.


| شناسه مطلب: 2809







نظرات کاربران