دوهفته‌نامه الکترونیکی باب‌الجواد منتشر شد

دو هفته‌نامه الکترونیکی باب‌الجواد(ع) با هدف تولید و نشر آثار مرتبط با امام رضا(ع) در موضوعات مختلف در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، زیارت، باب حق‌پرستی، دل‌نامه، عیون اخبارالرضا(ع)، مهریه نجومی صحن انقلاب، سکوت، امام‌رضا(ع) و ایران و مشاهیر مدفون در حرم رضوی از موضوعات شماره پانزدهم این دوهفته‌نامه الکترونیکی است.

از بخش‌های این دو هفته‌نامه می‌توان به آیینه‌نگار، آخرین اخبار، حدیث یار، نقشه یار، زیارت‌ آنلاین، پیوندها و تبلیغات اشاره کرد که در بخش آخرین اخبارش، هر روز اخبار مرتبط با امام رضا(ع) را پوشش می‌دهد و معرفی وبلاگ‌ها هم در سبک جدیدش به معرفی کامل وبلاگ‌های رضوی می‌پردازد.

در بخش آیینه نگار، پوسترها، پادکست‌ها و عکس‌های جذاب و دیدنی از امام‌هادی(ع)، حضرت زهرا(س)، فاطمیه، دخیل، بارگاه هشتم، حاجت، عمه سادات، هدیه میلاد، کلمه التوحید، یا اباالحسن، خورشید بر نیزه و شهادت آورده شده که با بهترین کیفیت قابل دانلود است.

image_20126527128751.jpg

همچنین وبلاگ کبوتر حرم، ای حرمت ملجأ درماندگان، مجنون امام‌رضا(ع)، آخرین بحث از گنبد حوزه، هوای حرم، آرام دل پنجره بهشتی، بوسیدن حرم امام‌رضا(ع)، سوغاتی مخصوص و تحقیقی در شهادت امام رضا(ع) از موضوعات مطرح شده در بخش حدیث یار در این دوهفته‌نامه الکترونیکی باب‌الجواد(ع) است.

تمامی این مطالب در شماره پانزدهم دوهفته‌نامه الکترونیکی باب الجواد(ع) به نشانی اینترنتی baboljavad.com آمده و 14 شماره قبلی این دوهفته‌نامه نیز بارگذاری شده و چهار شماره اخیر آن قابل دسترسی و استفاده است.

گفتنی است، دو هفته نامه الکترونیکی باب الجواد(ع) به مدیرمسؤولی و سردبیری زهرا باقری، با هدف تولید و نشر آثار مرتبط با امام رضا(ع) در موضوعات مختلف در فضای مجازی طراحی و بارگذاری شده است.


| شناسه مطلب: 2824







نظرات کاربران