تبیین اندیشه های ناب امام راحل برای زائران

جلسه مشترک روحانیون و مداحان کاروانها در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا برگزار شد.

به گزارش خبر نگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به کربلای معلی، در اين نشست كه در آستانه چهاردهم خرداد سالروز رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي و قيام پانزدهم خرداد برگزار شد جانشين  نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با گراميداشت ياد و خاطره امام امت و شهداي پانزدهم خرداد از روحانيون و مداحان كاروانها خواست با تبيين انديشه هاي ناب امام راحل زائران را با آرائ وافكار امام خميني (ره) آشنا كنند.

حجت الاسلام جاوري با اشاره به اينكه سفر معنوي عتبات عاليات داراي دو بال فرهنگي و اجرايي است گفت:بايد روحانيون و مداحان كاروانها طوري برنامه ريزي كنند تا زائران بيشترين بهره را ازاين سفر معنوي ببرند.

وي در ادامه همكاري و هماهنگي دست اندر كاران كاروانهاقبل از سفر را يكي از عوامل مهم براي ارتقاء  كيفيت اين سفر معنوي عنوان كرد و خواستار برگزاري جلسات منظم ومحتوايي قبل از سفر شد.

جانشين نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق يكي از وظايف مهم و اصلي روحانيون كاروانها را شناسايي نياز زائران درپاسخ گويي صحيح به شبهات و خرافات عنوان كرد و افزود: روحانيون با مطالعه و بالابردن توان علمي خودبايد به موقع و به صورت كامل به اين شبهات پاسخ دهند.

در پايان اين نشست شركت كنندگان نظرات و پيشنهادات خود را براي ارتقاء اين سفر معنوي بيان كردند.


| شناسه مطلب: 2846







نظرات کاربران