نماینده بعثه در مدینه: زائران نظر هیئت پزشکی را برای سفر جدی بگیرند

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت: زائرین نظر هیئت پزشکی را برای سفر جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پايگاه اطلاع رسانی حج به مدينه منوره، حجت الاسلام نجفی روحانی، نماينده بعثه مقام معظم رهبری در مدينه منوره در ديدار با معاون مركز پزشكی حج و زيارت جمعيت هلال احمر با اشاره به اهميت سلامت  وپيش گيري  گفت: اسلام  هم چنان كه به روح انسان اهتمام ورزيده  به جسم اوهم توجه دارد وبه همين جهت حكم ضرري و  حرجي را از مكلف برداشته و براي افراد در حد وسع و توانشان تكليف قرار داده است.

وي با بيان مشكلاتي كه افراد بيمار و ناتوان در انجام اعمال دارند، اظهار داشت: سفرعمره يك  امر مستحبي است و افراد بيمار و ناتوان بهتر است يكي از خويشان را به عنوان نائب خود اعزام كنند تا  خود و ديگران را دچار مشكل ننمايند.

حجت الاسلام  نجفي روحاني  نظر هيئت  پزشكي را كارساز دانست و افزود: براي اينكه زائرين در سفر دچار مشكل نشوند نظر هيئت پزشكي را جدي بگيرند.

همچنين در اين ديدار «وليد دنده بر» معاون مركز پزشكی حج و زيارت جمعيت هلال احمر ضمن بيان برخی مشكلات زائرين گفت:  متاسفانه برخی زائرين كه بیماری حادی دارند، به توصيه های ما در مورد عدم به سفر عمره توجهی نمی كنند و در اينجا با مشكلات فراوانی روبرو می شوند.

در پايان معاون مركز پزشكی حج و زيارت جمعيت هلال احمر از مركز درمانگاهی هتل بدرالمحمديه مدينه منوره بازديد و از نزديك در جريان مداوای چند تن از بيماران قرار گرفت.

image_201262162151712.jpg


 
image_201262162152034.jpg



| شناسه مطلب: 2850







نظرات کاربران