امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود

امام راحل الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان جهان بود

یکی از استادان حوزه علمیه قم در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور جمع کثیری از زائران و عمره گزاران بیت الله الحرام در شهر مکه مکرمه برگزار شد، امام راحل را الگوی بی نظیر برای آزادی خواهان جهان دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) با حضور زائران بیت الله الحرام و عمره گزاران ایرانی با شکوه خاصی در بعثه مقام معظم رهبری مکه مکرمه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه در سخنانی امام راحل را احیا گر بزرگ اسلام ناب محمدی(ص) در قرن حاضر دانست.

image_20126395528598.jpg


وی گفت: حرف اول و آخر امام راحل در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اسلام یکی بودو ایشان اسلام واقعی را برتر و متمایز از اسلامی که آمریکایی ها در برخی کشورهای دست نشانده از جمله کشورهای عربی و مرتجع منطقه پیاده می کردند، می دانستند.

در این مراسم که زائران بیت الله الحرام، وعاظ، روحانیان، استادان دانشگاه و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین حسینی اراکی اظهار داشت: شخصیت امام راحل ممتاز و کم نظیر بود و ایشان در هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی نقش کلیدی داشتند.

 وی با بیان این که نوع نگاه و شیوه امام راحل در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بسیار متمایز بود، اظهار داشت: این حرکت امام راحل در قرن حاضر یک اتفاق بزرگ بود و باعث شد تا امروز این انقلاب به الگو کاملی برای دیگر انقلاب و خیزش های اسلامی تبدیل شود.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امام خمینی(ره) همیشه الگوی جوانان ایران اسلامی و حتی جوان های دیگر ملت های آزادی خواه در جهان بوده است.

وی یادآور شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با زبان فطرت که همان زبان الهی بود با جوانان حرف می زد و معتقد بود که جوانان به ملکوت نزدیک تر هستند و همین نوع نگاه بود که جوانان ایران اسلامی با یک اشاره امام راحل یکپارچه در جبهه ها نیر حق علیه باطل حاضر می شدند.

این استاد حوزه علمیه افزود: امام خمینی(ره) در نزد شخصیت های بزرگ جهان اسلام و حتی شخصیت های سیاسی کشورهای دنیا شخصیتی شناخته شده و قابل احترام است.

وی تاکید کرد: بزرگ ترین درس امام خمینی(ره) به همه مسلمانان و انسان های آزاده جهان گام برداشتن در مسیر خدا و برای او کار کردن بود، چون ایشان با خدا بودن را رمز پیروزی در مقابل استکبار و طاغوت می دانستند.

image_20126395528281.jpg


لازم به ذکر است، پایان بخش این مراسم مرثیه ثرایی و شعر خوانی در وصف معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود.

گزارش تصویری؛ مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مکه مکرمه


| شناسه مطلب: 2859







نظرات کاربران