اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال

اعزام ۲۴۳ هزار زائر به عتبات از ابتدای امسال

مدیرکل امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از ابتدای امسال ۲۴۳ هزار نفر به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام شده اند و همزمان با ایام ولادت حضرت علی (ع) متقاضی اعزام ویژه به نجف اشرف و کربلا نداریم و برنامه اعزامها طبق روال قبلی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام مهدی شهسواریگفت: اعزام زائران به عتبات عالیات طبق معمول روزهای مشخص شده در حال انجام است.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام ولادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: ظرفیت خاصی برای این ایام در نظر گرفتیم و اعزام‌ها طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تاکنون شخص یا گروهی جهت اعزام به عتبات برای حضور در نجف همزمان با میلاد حضرت علی (ع) مراجعه نکرده است.

حجت‌الاسلام شهسواری نیز به آمار اعزام کاروان‌های عتبات عالیات از ابتدای سال جاری به کشور عراق اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 6 هزار و 511 گروه در قالب گروه‌های هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع این گروه‌ها 178 هزار و 184 نفر به صورت زمینی و 65 هزار و  411 نفر به صورت هوایی عازم عتبات عالیات شده‌اند.


| شناسه مطلب: 2863







نظرات کاربران