خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است

خشونت های مرگبار در عراق واکنشی به حضور آمریکا است

روزنامه مستقل و لیبرال داگنز نوهیتر نیز نوشت : کنفرانس استکهلم نشان داد که تنها ابرقدرت جهان هم به نیروهای جهانی نیاز دارد.

يک روزنامه سوئدي نوشت : خشونت هاي مرگبار در عراق واکنشي به حضور نظامي امريکا در اين کشور است .

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی حج، روزنامه دالا دمکراتن ، ارگان سوسيال دمکرات ها در استان دالارنا سوئد با اشاره به برگزاري کنفرانس اخير در استکهلم درباره عراق همچنين از کاسته شدن ميزان خشونت ها در عراق ابراز خرسندي کرد.
روزنامه مستقل و ليبرال داگنز نوهيتر نيز نوشت : کنفرانس استکهلم نشان داد که تنها ابرقدرت جهان هم به نيروهاي جهاني نياز دارد.
اين روزنامه افزود: رييس جمهوری آينده آمريکا هرکس که باشد مجبور است اين مساله را در نظر بگيرد.
روزنامه ليبرال اکسپرسن هم نوشت : آمريکا بايد مسئوليت اصلي خود را به عنوان آغازگر جنگ در عراق بپذيرد.
اين روزنامه تصريح کرد: آمريکا نه مي تواند عراق را با سرنوشت خود تنها بگذارد و نه اينکه مسئوليت امنيت در اين کشور را متوجه کشورهاي ديگري کند.
همچنين روزنامه غير وابسته ميانه روي سونسکا داگلبلادت نوشت: تاکنون تهران بزرگترين برنده بازي هاي پس از سقوط صدام در عراق بوده است.
نشست يک روزه "پيمان بين المللي با عراق" روز پنجشنبه گذشته در شهر استکهلم پايتخت سوئد با حضور وزيران امور خارجه 80 کشور از جمله ايران 600 هيات نمايندگي و 500 خبرنگار ازکشورهاي مختلف برگزار شد.
همزمان با برگزاري کنفرانس استکهلم ، در نزديکي محل برگزاري کنفرانس چند تظاهرات ضدآمريکايي نيز برگزار شد.


| شناسه مطلب: 29291







نظرات کاربران