هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی

هشدار خالد مشعل به رژیم صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تهدید کرد ، اگر رژیم صهیونیستی زندانیان فلسطینی را آزاد نکند، حماس نیز صهیونیستها را به گروگان خواهد گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، خالد مشعل که به مناسبت شصتمین سالگرد اعلام موجودیت اسراییل "یوم النکبت" در اردوگاه آوارگان فلسطینی "یرموک" در نزدیکی دمشق سخنرانی می کرد ، گفت: اگر دشمنان ما، زندانی های فلسطینی را آزاد نکنند، گیلاد شالیت، سرباز اسرائیلی اسیر شده به دست فلسطینی های مبارز، آخرین فرد از اسرائیلی ها نخواهد بود که به گروگان گرفته می شود.

مشعل افزود: 11 هزار و ششصد زندانی فلسطینی در زندان های اسراییل به سر می برند.

وی بار دیگر تاکید کرد، پذیرش پیشنهاد این جنبش درباره تشکیل کشور مستقل فلسطین با مرکزیت قدس شریف در مرزهای سال 1967 فرصتی مناسب برای حل و فصل مناقشه میان فلسطینیها و صهیونیستها است.

خالد مشعل خطاب به مقامات اسرائیل تصریح کرد،آنان باید پیشنهاد حماس برای تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال 1697 با پایتختی بیت المقدس بدون وجود شهرکهای یهودی نشین و حق بازگشت همه آوارگان فلسطینی را بپذیرند.

این مسئول ارشد جنبش حماس یادآور شد ، این پیشنهاد فرصت بسیار خوبی برای حل و فصل بحران و اختلافها میان فلسطینیها و اسرائیلیها است و مقامات اسرائیل باید این فرصت را مغتنم بشمارند و آن را بپذیرند.

خبر دیگر از فلسطین اشغالی اینکه منابع بیمارستانی فلسطین اعلام کردند: شمار شهدای فلسطینی در اثر حمله هوایی شب گذشته جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 3 نفر افزایش یافت.

در نخستین حمله، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مقر پلیس وابسته به جنبش مقاومت فلسطین حماس را در جنوب نوار غزه مورد هدف قرار داد که طی آن دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند ، در دومین حمله نیز نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مقر پلیس فلسطین را در خان یونس هدف قرار داد که طی آن یک فعال فلسطینی وابسته به حماس نیز به شهادت رسید.

بر اساس آمارهای بدست آمده، از زمان شروع مذاکرات به اصطلاح صلح میان فلسطینیان و اسرائیل در کنفرانس آناپولیس، 458 فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

در همین حال گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" مسئولیت شلیک خمپاره ای روز گذشته به جنوب سرزمینهای اشغالی را بر عهده گرفت.

در این حمله خمپاره ای یک اسرائیلی به هلاکت رسید و سه تن دیگر مجروح شدند.


| شناسه مطلب: 30051







نظرات کاربران