هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود

هرهفته دو همایش عمره دانشجوئی در مکه و مدینه برگزار می شود

رئیس ستاد عمره دانشجویی گفت: طی جلسه‌ای که با مسئولان بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد هماهنگ شد که دو همایش در هفته در مدینه و یک همایش در مکه مکرمه برای پسران دانشجوی عمره‌گزار برگزار شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا فقيهي گفت: طي جلسه‌اي كه با مسئولان بعثه مقام معظم رهبري برگزار شد هماهنگ شد كه دو همايش در هفته در مدينه و يك همايش در مكه مكرمه براي پسران دانشجوي عمره‌گزار برگزار شود.
رئيس ستاد عمره دانشجويي اظهار كرد: موضوع همايش‌هاي مدينه منوره امام‌شناسي با محوريت حضرت اميرالمؤمنين و امام زمان (عج) و موضوع همايش مكه مكرمه قرآن‌شناسي است.
وي همچنين گفت: هر یک از دانشجویان عمره گزار می توانند با مراجعه به بانك 500 هزار تومان وام دريافت كنند.

وی افزود: آمار ارايه شده از سوي بانك‌ها بيانگر اين است كه دانشجويان اعزامي به عمره مفرده توان مالي چندان بالايي ندارند.
وي درباره جوايز برگزيدگان همايش‌هاي عمره دانشجويي گفت: 14 جايزه براي برگزيدگان همايش‌هاي عمره دانشجويي در نظر گرفته شده است. 4 سهميه عمره 5 كمك ‌هزينه سفر به مشهد مقدس و 5 كمك‌هزينه به سفر به عتبات عاليات از جوايز اين همايش‌ها هستند.


| شناسه مطلب: 30053







نظرات کاربران