رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد

رئیس جماعت العلماء عراق با آیت الله محمّدی ری شهری دیدارکرد

در حال حاضر موسسه علوم حدیث در کنار پژوهش ها و امور جاری خود، در حال تدوین مجموعه ای از احادیث فقه مقارن است که در آن احادیث فقهی شیعه و اهل سنت در کنار هم مطرح می شود.

رئیس جماعت العلماء و المثقفین عراق  همراه تعدادی از علما و محققان اهل سنت با آیت الله محمّدی ری شهری، تولیت آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السلام دیدار کرد.

به گزارش بايگاه اطلاع رساني حج  آیت الله محمّدی ری شهری با ابراز خشنودی از دیدار با دکتر علامه عبدالطیف همیم از ایجاد همکاری و تعاملات مشترک در حوزه های پژوهشی بین دانشکده علوم حدیث و جماعت العلماء و المثقفین عراق استقبال کرد.
وی گفت: در حال حاضر موسسه علوم حدیث در کنار پژوهش ها و امور جاری خود، در حال تدوین مجموعه ای از احادیث فقه مقارن است که در آن احادیث فقهی شیعه و اهل سنت در کنار هم مطرح می شود.
رئیس دانشکده علوم حدیث همچنین ازمجموعه حدیثی (حکم النبی الاعظم(ص به عنوان یکی دیگر از محصولات بزرگ پژوهشی موسسه علوم حدیث یادکرد که به صورت موضوعی تنظیم شده و رهنمودهای پیامبر بزرگ(ص) در زمینه های معرفتی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... در آن جمع آوری شده است.
دکترعلامه عبدالطیف همیم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های جماعت العلماء و المثقفین عراق گفت: دراین جمعیت بیش از هزار عالم عراقی اعم از اساتید دانشگاه و ائمه جمعه و جماعت عضویت دارند و بیش از 60 شعبه از این جمعیت در کشورعراق تاسیس شده است.وی همچنین از آغاز تدوین موسوعه احادیث فقهی اهل سنت که قرار است در 250 مجلد به چاپ برسد، خبر داد و خواستار ایجاد تعاملات مشترک و همکاری های مطالعاتی و پژوهشی با موسسه علوم حدیث شد.


| شناسه مطلب: 30055







نظرات کاربران