محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد. محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد. محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد. بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد. محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد. محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد. محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد. محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد.

محمود یاوری به عنوان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی معرفی شد.

معاون اداری مالی و پشتیبانی سازمان حج و زیارت گفت: امسال ‪ ۱۰۳‬هزار زائر حج تمتع همراه با عوامل اجرایی از سراسر کشور به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

به گزارش پايگاه خبري بعثه مقام معظم رهبري به نقل از ايرنا، عباس رحمتي‌نيا روز چهارشنبه در مراسم معرفي مدير جديد اداره حج و زيارت خراسانجنوبي در بيرجند افزود: از اين تعداد حدود ‪ ۱۰۰هزار نفر زائر و مابقي عواملاجرايي هستند. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

وي تعداد ثبت‌نام‌شدگان حج تمتع را يك ميليون و ‪ ۹۰۰نفر ذكر و بيان كرد باتوجه به اينكه در سالهاي اخير تعداد متقاضيان حج تمتع افزايش يافته اين سازمانبرنامه‌ريزي مي‌كند تا براي ساماندهي متقاضيان ثبت نام شده، بطور مقطعي از ثبت نامجديد خودداري كند.

رحمتي نيا افزود: زائران حج تمتع بايد از نيمه دوم خرداد ماه امسال براي ثبت نام بهكاروانها مراجعه كنند.

وي با اشاره به محدوديت مسكن زائران گفت: اين سازمان تاكنون ‪ ۹۵درصد اجارهمسكن زائران حج تمتع را در مكه و مدينه انجام داده و مابقي را نيز تا آبان ماه بهاتمام مي‌رساند.

همچنين معاون سياسي امنيتي استانداري خراسان جنوبي همدر اين مراسم گفت: مترقي‌ترين حكومت اسلامي در جهان حكومتي است كه امام زمان(عج) تشكيل مي‌دهد و همه بشريت در سايه آن به امنيت مي‌رسند.

عيسي فرهادي افزود: هر سال در حج موجي از انسانهاي مختلف با هدف مشترك لبيكگويان به گرد خانه خدا جمع مي‌شوند و مصداق حكومت امام زمان(عج) را رقم مي‌زنند.

وي خودسازي، رهايي از تعلقات مادي و وارسته و پاك شدن را از اثرات معنوي حج ذكرو بيان كرد: اين توفيق در هيچ مكتب و انديشه‌اي وجود ندارد.

او افزود: اگر در مراسم حج، برائت از مشركين به درستي انجام شود هيچ ظالمي دردنيا وجود نخواهد داشت.

وي گفت: حج فرصت ارزشمندي است كه بايد در زمينه سياسي و اجتماعي آن طوريبرنامه‌ريزي كنيم كه به نفع مسلمين جهان از آن بهره‌برداري شود.

در اين مراسم "محمود ياوري" به عنوان مدير حج و زيارت خراسان جنوبي معرفي شد.

 

 


| شناسه مطلب: 30063







نظرات کاربران