مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند

مبلغان دینی عربستان خطرات بازیهای رایانه‌ای را تشریح می‌کنند

اخبارکوتاه از جهان اسلام

 مجمع تحقیقات الازهر توزیع کتاب فرقه قادیانی را ممنوع اعلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج مجمع تحقیقات الازهر خواستار ممنوعیت توزیع کتاب "حادثه خلیج و نظام جهانی جدید" شد . بر این اساس کمیته عالی مجمع اعلام کرد: این کتاب تعالیم میرزا غلام احمد قادیانی مؤسس فرقه قادیانی را آورده که با تعالیم اسلام در تعارض است. احمد قادیانی هندی الاصل بود که با حمایت بریتانیا در سال 1900 از سوی استعمارگران انگلیسی در قاره هند با هدف دور کردن مسلمانان از دین خود و جهاد، فرقه قادیانی را تأسیس کرد .

تشریح خطرات بازیهای پلی استیشن از سوی مبلغان دینی

وزارت امور اسلامی و اوقاف عربستان از خطبا و ائمه مساجد خواست تا موضوع " پلی استیش" ها را به شکل مفصل و خطراتی که استفاده آنها برای کودکان دارد، برای والدین تشریح کنند. با توجه به تأثیر این بازیها بر رفتارهای شخصیتی کودکان که علاوه بر تغییر عقاید و اتلاف وقت آنها، دشمنی و خشونت با افراد و جامعه را نیز افزایش می دهد. بنابراین والدین باید مراقب باشند تا کودکان قربانیان این بازیها نباشند.

کلیسای کاتولیکبرای ممانعت از تکرار رسوایی های اخلاقی تلاش کند

براساس نتایج تحقیقات اخیر پس از سفر پاپ به آمریکا دیدگاه مطلوب تری نسبت به وی و کلیسای کاتولیک در مقایسه با گذشته  ایجاد شده اما هنوز هم بسیاری اعتقاد دارند کلیسای کاتولیک باید فعالیتهای جدی تر و بیشتری برای ممانعت از تکرار رسوایی های سوء استفاده جنسی کشیشها از کودکان داشته باشد .

بزرگداشت قبانی با کاشت گلهای یاسمن در دمشق پایتخت فرهنگی جهان اسلام

با توجه به اینکه نزار قبانی شاعر معروف عرب زبان سوری است، مؤسسه برگزاری مراسم دمشق؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2008، به منظور بزرگداشت دهمین سال درگذشت این شاعر معروف چهارشنبه مراسمی را برگزار کرد که طی آن نام خیابان "نزار قبانی" در دمشق را با کاشت گلهای یاسمن آراست. این مؤسسه همچنین درصدد چاپ و انتشار برخی ازکتب وی است.


| شناسه مطلب: 30207







نظرات کاربران