جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد

جلسه مدیران راهنمای کاروانها در مدینه برگزار شد

جلسه مدیران راهنمای کاروانها عصر امروز با حضور حجت الاسلام نجفی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در هتل انصار الفضی برگزار شد.

جلسه مدیران راهنمای کاروانها عصر دیروز با حضور حجت الاسلام نجفی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در هتل انصار الفضی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج حجت الاسلام نجفی گفت: عمره یک موضوع دینی است و باید با شیوه نو آن را شکوفا کرد و در عرصه فرهنگی تحول ایجاد کرد زیرا مدیریت فرهنگی و تحول گرا یکی از نیازهای ضروری دنیای امروز است.

وی افزود : مدیر فرهنگی موفق باید تحول گرا باشد، یعنی همواره بدنبال وضعیت مطلوبتر باشد.

 حجت الاسلام نجفی اضافه کرد : مدیران باید با شناسایی نقاط قوت و ضعف کار خود در صدد رفع سنتها و رفتارهای موهن برآیند و همچنین بدنبال ایجاد زمینه برای معرفت زایی در زائرین باشند.

وی هماهنگی ، همدلی و همفکری مدیران راهنما و روحانیون را از عوامل مهم و موثر کار فرهنگی برای زائران دانسته و از آنان خواست هم و غم خود را بر روی تحول و معرفت زایی زائران گذاشته و ضمن پرهیز دادن زائران از رفتارهای موهن، از رفتار و رویکردهای مثبت نیز استقبال کنند.

 
 حجت الاسلام نجفی در پایان سخنان خود  ولایت، شفاعت و توسل را از ارکان موفقیت تشیع دانسته و از مدیران راهنمای کاروانها خواست ضمن واقعگرایی بدنبال نوآوری و تحول در کار خود باشند.ُ
 
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />


| شناسه مطلب: 30304







نظرات کاربران