برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

محفل انس با قرآن باحضور قاریان برجسته و ممتاز محمدرضا پورزرگری و حسین رضاییان 13 اردیبهشت در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

محفل انس با قرآن باحضور قاريان برجسته و ممتاز محمدرضا پورزرگري و حسين رضاييان 13 ارديبهشت در حرم حضرت عبدالعظيم(ع) برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محفل انس با قرآن اين هفته آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) سیزدهم اردیبهشت با حضور قاريان ممتاز و بين المللي كشور، محمدرضا پورزرگري و حسين رضاييان و با حضور حافظان خردسال بعد از برپايي نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلاي بزرگ ري برگزار مي شود.

 در اين محفل قرآني با برگزاری مسابقه ای فرهنگی قرآنی به 10 نفر از برگزیدگان نيز جوايزی اهدا می شود.

محفل انس با قرآن كريم هفته گذشته نیز با حضور قاريان ممتاز و بین المللی، حسين سبزعلي و علي اكبرملكشاهي و با حضور گروه همخوانی طه النبي ششم ارديبهشت در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسنی (ع) برگزار شد. در اين مراسم حسين سبزعلي، قاري ممتاز و بين المللي به قرائت آياتي از سوره مباركه نباء و زلزال و همچنين علي اكبر ملكشاهي، قاري ممتاز به قرائت آياتي از سوره مباركه روم پرداخت.

 محفل نوراني انس با قرآن كريم در طول سال هر هفته جمعه شب ها با حضور جمع كثيري از جامعه قرآني و علاقه مندان به ساحت مقدس قرآن كريم و زايران حرم حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 30306







نظرات کاربران