پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است

پرواز تاخیری زائران عمره بیرجند متعلق به ایران‌ایر بوده است

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان گفت: پرواز روز گذشته زائران عمره بیرجند به عربستان که با تاخیر مواجه شده، متعلق به ایران‌ایر بوده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حميد عرب نژاد در گفت و گو با فارس، در باره تاخير بيش از يك روز پرواز زائران عمره از بيرجند به عربستان كه قرار بود روز گذشته از فرودگاه بيرجند انجام شود، گفت: اين پرواز متعلق به شركت ايران اير بوده و مقامات اين شركت با اعلام اين كه هواپيمايي براي پرواز از بيرجند به عربستان ندارند، از ما درخواست كردند اين پرواز را انجام دهيم.
وي با اعلام اين كه ماهان با انجام اين پرواز موافقت كرد، گفت: از آنجايي كه نوع هواپيما تغيير كرده بود، ايران اير بايد مجوز جديدي را براي اين پرواز از مقامات عربستاني اخذ مي كرد كه اين مساله زمان‌بر است و ممكن است چند روزي طول بكشد.
جعفر زاده مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري نيز در پي اين تاخير گفت: شركتهاي هواپيمايي بايد به تعهدات خود عمل كنند.
اظهارات مدير عامل ماهان درباره دليل تاخير اين پرواز در حالي است كه سرپرست دفتر مديريت حج و زيارت خراسان جنوبي گفت: بر اساس اعلام مسئولان هواپيمايي ماهان علت عدم پرواز هواپيماي زائران عمره گزار استان، چك فني هواپيما بوده است.
محمود ياوري در گفتگو با خبرنگار فارس در بيرجند با اشاره به پرواز ديروز زائران عمره استان كه قرار بود از فرودگاه بيرجند انجام شود افزود: روز گذشته يكي از مسئولان هواپيمايي ماهان به ما اعلام كرد كه هواپيماي مورد نظر زير چك فني بوده و دهم ارديبهشت امكان پرواز وجود ندارد و پروازها از تاريخ 17 ارديبهشت از سر گرفته مي‌شود.
روز گذشته قرار بود 145 نفر از زائران عمره گزار خراسان جنوبي از فرودگاه بيرجند عازم عربستان شوند.


| شناسه مطلب: 30307







نظرات کاربران