زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد

زمینه وحدت عملی با نزدیک کردن افکار به یکدیگر مقدور خواهد شد

قرآن سخن الهی است که هرگز کهنه نشده و تا قیامت باقی خواهد بود و شفاعت همه ما با قرآن است...

 معاون امور ايران در مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي با اشاره به هجمه‌هاي دنياي استکبار در مقابله با دين مبين اسلام گفت: امروز جهان اسلام در معرض توطئه‌هاي سخت و نقشه‌هاي دهشتناکي است که با اين وجود همه ما نبايد نسبت به مسائل در حال اتفاق در اطراف خود بي‌تفاوت باشيم.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی حج  حجت الاسلام علم الهدي که در همايش «وحدت رمز عزت و پيروزي مسلمين» در کرمانشاه سخن مي‌گفت، با ابراز خوشحالي از حضور در جمع روحانيون تشيع و اهل سنت استان، لزوم اهتمام فرق مختلف اسلامي به حفظ وحدت و يگانگي را مورد تاکيد قرار داد و افزود: به کار بردن واژه تقريب به جهت نزديک کردن افکار مختلف به يکديگر است.

وي اظهار كرد: انسان‌ها همان‌طور که در خلقت و شکل ظاهر با يکديگر متفاوت هستند در افکار و عقايد نيز داراي تفاوتهايي‌اند که نهايت تلاش ما بايد در جهت نزديک کردن فکر آن‌ها به يکديگر باشد که در صورت توفيق در آن زمينه وحدت عملي نيز ايجاد خواهد شد.

او با گراميداشت نامگذاري سال جديد به عنوان سال نوآوري و شکوفايي از سوي مقام معظم رهبري، مزين بودن اين سال به دو ميلاد فرخنده پيامبر اکرم (ص) را از ويژگي‌هاي آن دانست و ابراز اميدواري کرد که اين مقطع همراه با سربلندي و سرفرازي براي ملت ايران باشد.

علم الهدي، از قرآن به عنوان معجزه جاويد ياد کرد و گفت: قرآن سخن الهي است که هرگز کهنه نشده و تا قيامت باقي خواهد بود و شفاعت همه ما با قرآن است.

معاون امور ايران در مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي با بيان اين که به جز قلب پيامبر اعظم هيچ جايي توان و تحمل نزول قرآن را نداشت، افزود: اين خصوصيت تنها در وجود پيامبر (ص) نهفته بود.

وي تصريح کرد: هيچ قوم، نسل و نژادي نمي‌تواند پيامبر را مختص به خود بداند، چرا که حضرت محمد مصطفي (ص) متعلق به همه نسل‌ها و انسان‌هاست و همه موجودات عالم از رحمت او متنعم هستند.

علم الهدي افزود: بايد در مقابل فتنه دشمنان به قرآن پناه برد.

او گفت: امروز دشمنان از يک سو و دوستان نادان از سوي ديگر به چهره اسلام ضربه وارد مي‌کنند که گروه دوم شامل افرادي هستند که با تندروي و طرح ديدگاه‌هاي سخيفانه و بدجلوه دادن چهره اسلام زمينه اتهام دشمن را بر اسلام فراهم مي‌کنند که بايد در مقابل آن‌ها ايستاد.


| شناسه مطلب: 30414







نظرات کاربران