در ژاپن، تاثیر در ژاپن، تاثیر در ژاپن، تاثیر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
در ژاپن، تاثیر در ژاپن، تاثیر در ژاپن، تاثیر در ژاپن، تاثیر در ژاپن، تاثیر

در ژاپن، تاثیر "بسم الله الرحمن الرحیم" بر اب زمزم بررسی شد

با توجه به آزمایش‌ها و مطالعات زیادی که بر آب زمزم انجام‌‌شد، این نتیجه به دست‌آمد که اگر یک قطره از زمزم با هزار قطره آب معمولی مخلوط‌شود، بلورهای تشکیل‌دهنده آن تغییر شکل‌داده و خاصیت زمزم را پیدامی‌کنند.

 مركز پژوهشی «هادو» در توكيو در تحقيقی جامع با استفاده از فن‌آوری نانو، تأثير تلاوت آيات الهی بر روی آب زمزم را مورد بررسی‌ قرارداد.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری الثورة يمن، «ماسارو ايموتو»، رييس مركز پژوهشی هادو در توكيو با بيان اين‌كه در اين تحقيق به نتايج ارزنده و عجيبی دست‌يافته‌اند، گفت: تلاوت آيه «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم» تأثير عجيبی بر روی بلورهای آب زمزم دارد، به طوری كه هنگام تلاوت اين آيه مبارك حباب‌های زيبايی بر روی اين آب تشكيل‌می‌شود.

اين پژوهشگر ژاپنی همچنين گفت: از بزرگ‌ترين تجاربی كه در نتيجه آزمايش بر روی آب زمزم به دست‌آمده، اين است كه هنگامی كه در كنار ظرفی از آب زمزم آياتی از قرآن‌كريم تلاوت‌‌شود، بلورهايی رمزگونه و زيبا بر روی آن شكل‌می‌گيرد.

رييس مركز پژوهشی هادو با اشاره به اين‌كه آب زمزم ويژگی‌های خاصی دارد كه تغيير در آن امكان‌پذير نيست، افزود: اين آب ويژگی‌های منحصر به فردی دارد كه در ساير آب‌ها يافت‌نمی‌شود.

وی گفت: با توجه به آزمايش‌ها و مطالعات زيادی كه بر آب زمزم انجام‌‌شد، اين نتيجه به دست‌آمد كه اگر يك قطره از زمزم با هزار قطره آب معمولی مخلوط‌شود، بلورهای تشكيل‌دهنده آن تغيير شكل‌داده و خاصيت زمزم را پيدامی‌كنند.

ماسارو ايموتو كه صاحب نظريه «تأثيرپذيری اشكال ذرات آب از عوامل خارجی» است، تصريح‌كرد: تا به حال هيچ لابراتوار و يا آزمايشگاهی نتوانسته‌است ويژگی‌های خاص اين آب را تغييردهد.

 


| شناسه مطلب: 30874







نظرات کاربران