ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد

ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای عمره گزاران ایرانی در عربستان تکذیب شد

دولت عربستان از چندین سال پیش تاکنون استفاده از تلفن‌های همراه دوربین دار را برای زنان عمره گزار خارجی ممنوع اعلام کرده است که این قانون همچنان اعمال می‌شود .

نماينده سازمان حج و زيارت ايران در عربستان سعودي ، ممنوعيت استفاده از تلفن همراه براي زايران عمره گزار ايراني را رد كرد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حميد حبيبي روزشنبه  با تكذيب اين خبر تصريح كرد:دولت عربستان در صورت اتخاذ چنين تصميمي مراتب را رسما به مقامات جمهوري اسلامي ايران اطلاع مي‌دهد كه چنين موردي تاكنون به نمايندگي سازمان حج و زيارت اعلام نشده است .

وي افزود : دولت عربستان از چندين سال پيش تاكنون استفاده از تلفن‌هاي همراه دوربين دار را براي زنان عمره گزار خارجي ممنوع اعلام كرده است كه اين قانون همچنان اعمال مي‌شود .

اواخر هفته گذشته برخي از منابع خبري از ممنوعيت استفاده از تلفن همراه در مسجدالرسول خبر داده بودند .

حبيبي افزود : از ابتداي عمليات انتقال زايران ايراني تاكنون حدود ‪۳۰‬ هزار زاير عمره گزار ايراني در قالب ‪ ۲۴۰‬كاروان وارد مدينه منوره و مكه مكرمه شده است كه اين تعداد در ‪ ۱۱۰‬مهمانسراي مجهز اسكان داده شدند .

وي انگشت نگاري از زايران ايراني را مورد تاكيد قرار داد وافزود: امسال تمامي زايران عمره گزار خارجي انگشت نگاري مي‌شوند كه اين عمل گاهي با ناخرسندي برخي از زايران عمره گزار روبه رو مي‌شود .

بر اساس اعلام سازمان حج و زيارت كشورمان امسال ‪ ۶۱۰‬هزار زاير عمره گزار ايراني به بيت الله الحرام مشرف مي‌شوند .

عربستان سعودي هرساله ميزبان حدود سه ميليون زاير خارجي براي انجام مناسك عمره مفرده است .


| شناسه مطلب: 30877







نظرات کاربران