کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند

کویت بین عربستان و سوریه میانجی گری می کند

این در حالی است که اختلاف میان دو کشور در ارتباط با برخی مسایل از جمله بحران لبنان تاثیر خود را نشان داد و باعث شد تا عربستان سطح هیات اعزامی به کنفرانس سران عرب در دمشق را در حد نماینده دایم در اتحادیه عرب کاهش دهد.

روزنامه كويتي القبس در شماره روز پنجشنبه خود از ميانجي گري كويت بين عربستان سعودي و سوريه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، اين روزنامه كويتي به نقل از منابع بلندپايه نوشت : كويت به منظور برطرف شدن اختلاف ميان عربستان و سوريه ، نقش ميانجي ايفا خواهد كرد.

به نوشته القبس، اين در حالي است كه اختلاف ميان دو كشور در ارتباط با برخي مسايل از جمله بحران لبنان تاثير خود را نشان داد و باعث شد تا عربستان سطح هيات اعزامي به كنفرانس سران عرب در دمشق را در حد نماينده دايم در اتحاديه عرب كاهش دهد.

اين روزنامه به نقل از اين منابع افزود: كويت به منظور رفع اختلاف و تحقق وحدت اعراب با توجه به چالش‌هاي موجود درمنطقه ، براي نزديك ساختن ديدگاههاي دو كشور تلاش كند.

اين منابع همچنين از ارايه پيام احتمالي سوريه به عربستان از طريق كويت سخن گفتند.

امير كويت روز يكشنبه در پايان كنفرانس سران عرب از دمشق به تركيه سفر كرد و قرار است شنبه آينده براي ديدار با ملك عبدالله پادشاه عربستان سعودي ، به اين كشور سفر كند.


| شناسه مطلب: 30879







نظرات کاربران