ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ابراز همدردی رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

غنچه‌های نورس در برابر چشم پدر و مادر ، و پدران و مادران در برابر کودکان معصوم ، در آتش کینه‌ی جلادان غاصب می‌سوزند، مدعیان تمدن و انسان دوستی با وقاحت تمام ، این فاجعه‌ی عظیم انسانی را خونسردانه و بی‌تفاوت تماشا می‌کنند و حتی برخی با بیشرمی از آن ابراز خشنودی می‌نمایند سکوت دنیای اسلام در برابر این تعدی کم نظیر به هیچ رو پذیرفته نیست

درپي حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به نوار غزه و كشتار مردم بيگناه غزه بويژه كودكان فلسطيني و سكوت مجامع بين‌المللي و كشورهاي منطقه در قبال اين جنايت ، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيامي صادر فرمودند.

متن پيام به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
امت بزرگ اسلام ملت عزيز ايران
حوادث خونين غزه دراين روزها چنان فجيع و دردناك است كه نمي‌توان غم سنگين ناشي از آن را بازبان و قلم بياببن كرد.

كودكان بي‌گناه و زنان و مردان مظلوم پس از ماهها محاصره‌ي كامل، اكنون با قساوت و شقاوت صهيونيست‌ها ، در خانه و كاشانه ي خود به خاك و خون كشيده مي‌شوند.

غنچه‌هاي نورس در برابر چشم پدر و مادر ، و پدران و مادران در برابر كودكان معصوم ، در آتش كينه‌ي جلادان غاصب مي‌سوزند، مدعيان تمدن و انسان دوستي با وقاحت تمام ، اين فاجعه‌ي عظيم انساني را خونسردانه و بي‌تفاوت تماشا مي‌كنند و حتي برخي با بيشرمي از آن ابراز خشنودي مي‌نمايند سكوت دنياي اسلام در برابر اين تعدي كم نظير به هيچ رو پذيرفته نيست .

امت اسلامي بايد به خروش آيد و سران اسلامي بايد خشم ملتهاي خود را به رخ رژيم غاصب بكوبند. دست دولت آمريكا نيز به خون ملت مظلوم فلسطين آغشته است. به پشتيباني آن دولت مستكبر وطغيانگر است كه صهيونيست‌ها با گستاخي مرتكب اين جنايتهاي نابخشودني مي‌شوند، ملتها و دولتهاي اسلامي نداي مظلوميت فلسطينيان مظلوم را به سراسر جهان برسانند و وجدانهاي خفته را بيدار كنند. آيا ملت آمريكا مي‌داند كه زمامدارانش اينگونه همه‌ي حرمتهاي بشري را درپيش پاي صهيونيستها قرباني كرده‌اند؟ آيا ملتهاي اروپايي باخبرند كه تسلط سرمايه‌داران صهيونيست بر كشورهاي آنان كار سياستمدارانشان را به كجا كشانده است ؟
و اين تصادف و اتفاق نيست كه همزمان با اين جنايتهاي نظامي، در گوشه‌يي ديگر ازجغرافياي زيرسيطره استكبار برترين مقدسات اسلامي دستخوش تعرض مي‌شود و قلمهاي پليد و سياستهاي شيطاني حامي آنها، ساحت مقدس حضرت رحمه للعالمين را كه همه بشريت وامدار پيام الهي او و ذات مقدس اوست ، مورد هتك و اهانت قرار مي‌دهند. آري اين اسلام عزيز است كه با پيام رهائي‌بخش و ظلم ستيز خود و با برانگيختن روح كرامت و عزت در انسانها و ملتها، مستكبران را به وحشت انداخته و آتش كينه‌ي ملتهاي مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخته است و حركات آنان را ديوانه وار كرده است.

اكنون مستكبران طغيانگر بدانند كه با خشونت و درندگي نخواهند توانست فروغ بيداري روزافزون اسلامي را خاموش كنند. مقاومت قهرمانانه‌ي ملت فلسطين و شجاعت حيرت انگيز مرد و زن و پير و جوان آنان در برابر صهيونيستهاي خونخوار، گواه زنده‌ي اين مدعاست. فرجام اين درگيري، پيروزي حق بر باطل است همچنانكه فرمود:
فانتقمنا من‌الذين اجرموا و كان حقا علينا نصرالمومنين.

اينجانب به مردم غزه، به مردان و زنان مظلوم و مقاوم، به كودكان معصوم و غنچه‌هاي پرپر شده درود مي‌فرستم و صبر و فرج و پيروزي آنان را از خداوند مسئلت مي‌كنم.

والسلام عليكم و رحمه‌الله
سيد علي خامنه‌اي
‪۸۶/۱۲/۱۲‬


| شناسه مطلب: 31198







نظرات کاربران