پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست

پرواز آخرین کاروان حجاج خراسانی با ‪ ۴۸‬ساعت تاخیر در مشهد به زمین نشست

مدیر اداره حج و زیارت خراسان رضوی : به دلیل نامساعد بودن هوای کشور و مسدود بودن فرودگاه بین‌المللی مشهد طی ‪ ۱۰‬روز گذشته پنج پرواز حجاج خراسانی با تاخیر انجام شد.

مدير اداره حج و زيارت خراسان رضوي گفت : آخرين پرواز كاروان حجاج خراساني با ‪ ۴۸‬ساعت تاخير سحرگاه امروز در فرودگاه مشهد به زمين نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، مسعود مجردي هنگام ترخيص آخرين كاروان حج خراسان رضوي در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي علت تاخير اين پرواز را شرايط جوي و بدي هوا دانست.

وي افزود: به دليل نامساعد بودن هواي كشور و مسدود بودن فرودگاه بين‌المللي مشهد طي ‪ ۱۰‬روز گذشته پنج پرواز حجاج خراساني با تاخير انجام شد.

او ادامه داد: از كاروانهاي حجاج خراساني سه پرواز آنها در بندرعباس، يك پرواز در دمام و همچنين پرواز حمل بار زائرين در رياض فرود آمد.

وي ادامه داد: تاخير برخي پروازهاي خراسان باعث سرگرداني زائران در مدينه بود زيرا قرارداد هتلها تمام شده بود و مسوولان سازمان حج و زيارت اماكن ديگري را براي اقامت موقت زائرين اجاره مي‌كردند.

او همچنين گفت: پايانه فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي‌نژاد مشهد هم به دليل تعميرات گنجايش ترخيص و عمليات گمركي بار و مسافر را نداشت و اثاثيه مسافران در گوشه‌اي از سالن كوچك گمرك انباشته شده بود لذا زائرين براي يافتن اثاثيه خود با دشواري مواجه بودند.

مدير حج و زيارت خراسان رضوي افزود: از سه استان خراسان در مجموع ‪۱۳‬ هزار و ‪ ۳۰۰‬زائر در قالب ‪ ۸۱‬كاروان به حج تمتع مشرف شدند كه ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۱۲۸‬نفر با ‪ ۷۱‬كاروان از خراسان رضوي و بقيه از خراسان شمالي و جنوبي بودند.

وي اظهار داشت: از استان خراسان رضوي حجاج اهل سنت در قالب پنج كاروان به حج مشرف شدند.

او گفت: اعزام كاروان‌هاي حجاج خراساني از فرودگاه مشهد از دهم تا ‪۲۳‬ آذر ماه و برگشت آن دهم دي ماه به مدت ‪ ۱۳‬روز انجام شد.

وي افزود: همچنين طي مناسك حج امسال در عربستان سعوي ‪ ۳۶‬نفر ايراني فوت نمودند كه شش نفر از آنها خراساني بودند.


| شناسه مطلب: 31823







نظرات کاربران