آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست

آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست


آیت‌الله مجتهدی تهرانی به لقاء الله پیوست

آيت‌الله مجتهدي تهراني از اساتيد اخلاق حوزه علميه و مدير مدرسه علميه آيت الله شيخ احمد مجتهدي در سن 85 سالگي دعوت حق را لبيک گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، عالم رباني و مجاهد نستوه آيت‌الله احمد مجتهدي تهراني از اساتيد اخلاق حوزه علميه در ساعت 11:30 امروز و در سن 85 سالگي در بيمارستان بازرگان تهران به لقاء الله پيوست.
براساس اين گزارش، اين عالم مجاهد که مدتي از بيماري عفونت ريه رنج مي‌برد در بخش آي‌سي‌يو بيمارستان بازرگانان تهران بستري بود، که به دليل شدت بيماري و عفونت دعوت حق را لبيک گفت.
مراسم تشييع اين عالم رباني ساعت هشت صبح فردا از مقابل مدرسه عالي شهيد مطهري تهران برگزار خواهد شد.
آيت الله شيخ احمد مجتهدي تهراني از اساتيد اخلاق و علماي برجسته تهران رياست علمي و مديريت مدرسه علميه حاج ملا محمد جعفر تهران را که هم اکنون به نام حوزه علميه آيت الله مجتهدي معروف است به عهده داشت. در اين مدرسه علميه نزديک به يک هزار طلبه مشغول فراگيري علوم اسلامي هستند.


| شناسه مطلب: 31831







نظرات کاربران