برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان

برگزاری آیین سوگواری امام حسین(ع) در تاروت عربستان

آیین سوگواری ایام شهادت امام حسین(ع) به همت هیئت عزاداران حسینی «الربیعیه» جزیره تاروت در شرق عربستان در این منطقه در حال برگزاری‌است.

به گزارش ايكنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی والفجرالثقافيه، اين مراسم از نخستين روز از ماه محرم الحرام با حضور شيعيان و شيفتگان اهل‌بيت(عليهم السلام) آغاز شده‌است و تا روز عاشوراء ادامه‌دارد.

در همين راستا، گروهی از عزاداران حسينی هيئت عزاداران الربيعيه از ساعت 22 امشب 23 دی‌ماه جاری هم‌زمان با چهارمين روز از ماه محرم، مراسم ويژه‌ای برگزار‌می‌كنند.

همچنين گروه ديگری از شيعيان منطقه تاروت عربستان نيز از ساعت 19 شامگاه فردا دوشنبه 24 دی‌ماه جاری هم‌زمان با پنجمين روز از ماه محرم الحرام با حضور در هيأت عزاداران فرزندان امام حسين(ع) و حمل پرچم‌ها و نمادهای ويژه‌ای از قيام امام حسين(ع) در كربلا، ارادت ويژه خود را به اهل بيت(عليهم السلام) ابراز خواهند‌كرد.

از سوی ديگر، هيأت عزاداران حسينی ربيعيه امسال برای نخستين‌‌بار در روز عاشوراء مراسم ويژه‌‌ای در ساعت 14:30 بعد ازظهر برگزار خواهد‌كرد.

يادآوری‌می‌شود چندی پيش مسئولان اين هيأت برای استقبال از ماه قيام خونين حسينی، اقدامات گوناگونی همچون سياه‌پوش‌كردن خيابان‌های اصلی جزيره تاروت عربستان و نصب پرچم‌ها و پوسترهای ويژه عزاداری ايام محرم در اين اماكن انجام‌دادند.


| شناسه مطلب: 31832







نظرات کاربران