پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد

پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد

پـرواز به مـدیـنه در شـب گذشـته انـجام شـد

مدير روابط عمومي فرودگاه‌هاي خراسان رضوي گفت: با توجه به لغو پروازهاي دو روز گذشته، اولين پرواز به مدينه پس از اين دو روز در شب گذشته انجام شد.

پيرهنده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب افزود: تمام پروازهاي دوشنبه و سه شنبه به علت بارش برف لغو شد و اولين پرواز داخلي روز گذشته ساعت 15 از مبدا تهران و ساعت 15 و 30 دقيقه به مقصد تهران صورت گرفت.

وي اظهار كرد: روز گذشته چهار پرواز براي حجاج صورت گرفت و امروز هم دو پرواز ديگر براي حجاج انجام خواهد شد که اولين پرواز به مدينه شب گذشته ساعت 19 و 30 دقيقه انجام شد.

بنا به اعلام روابط عمومي فرودگاه‌هاي خراسان رضوي با اشاره به اين‌که تمامي پروازها به مدينه تا 23 ادي ماه نجام خواهد شد، افزود: اميدواريم بتوانيم امروز پروازهاي حجاج را به برنامه برسانيم.


| شناسه مطلب: 31873







نظرات کاربران