همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند

همه حاجیان ایرانی تا شنبه وارد کشور می شوند

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از بازگشت تمامی حاجیان تا روز شنبه 22 دی ماه به کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج, عبدالله نصيري گفت: صبح امروز ساعت 7/45 دقيقه آخرين پرواز از مکه مکرمه به فرودگاه جده پرواز کرد و در حال حاضر هيچ زائر ايراني در مکه مکرمه حضور ندارد.
وي افزود : تاکنون 80 درصد زائران ايراني عربستان را ترک کرده اند و 20 درصد باقي مانده تا روز شنبه 22 دي ماه به کشور باز خواهند گشت.
نصيري با اشاره به بارش برف سنگين در کشورگفت : ستادي ويژه متشکل از رئيس سازمان حج و زيارت ، رئيس هواپيمايي کشور و روساي شرکتهاي هواپيمايي هما و ماهان تشکيل شده و در حال پيگيري مسائل و رفع مشکلات بوجود آمده هستند.
مدير کل روابط عمومي سازمان حج و زيارت افزود : چهار پرواز مشهد به دليل آماده نبودن باند پروازي اين فرودگاه انجام نشده است که با اقدامات اين ستاد اميدواريم در چند ساعت اخير اين پروازها انجام شود.


| شناسه مطلب: 31875







نظرات کاربران