انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه

انتقاد از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه

برخی از بینندگان پایگاه اطلاع رسانی حج نیز از وضعیت اطلاع رسانی تاخیر در پروازهای حجاج گلایه داشتند.

به گزارش سایت تابناک، در همه فرودگاهاي جهان، وضعيت پروازهاي خطوط هواپيمايي هر لحظه از طريق وب‌سايت اصلي فرودگاه که عمدتا شرکت‌هاي مستقلند، از هر کجا قابل رديابي است و اگر قرار باشد، تأخيري وجود داشته باشد، مردم کاملا با ورود به سايت فرودگاه در جريان آن قرار مي‌گيرند، اما فرودگاه مهرآباد، وب سايت برنامه پروازها را ندارد و وضعيت پروازها قابل پيگيري از هيچ سايتي نيست. اين در حالي است، در کشوري همانند هند، اطلاع‌رساني از طريق وب سايت خطوط شرکت‌هاي هواپيمايي به صورت جداگانه صورت مي‌گيرد و هر شرکت، اطلاعات هر لحظه پروازهاي خود را در سايتش نمايش مي‌دهد.

متأسفانه، در ايران کافي است به وب سايت شرکت هما يا هواپيمايي ماهان و يا آسمان سري بزنيد؛ نه از اطلاعيه کنسل شدن پروازها در اين چند روز خبري است و نه از وضعيت پروازها اطلاع‌رساني مي‌شود. در وب سايت ماهان mahan.aero برنامه پروازي در وب‌سايت، تنها نمايشي است و با کليک روي آن، تازه متوجه مي‌شويد سر کار رفته‌ايد.
در وب‌سايت هما نيز بسياري از بخش‌ها در حال ساخت است!

خلاصه اين كه تنها بايد براي وضعيت پروازها با تلفن 199 تماس بگيريد كه باز هم اگر ساکن حوالي تهران باشيد، امکان تماس با آن براي شما فراهم نمي‌باشد.
برخی از بینندگان پایگاه اطلاع رسانی حج نیز از وضعیت اطلاع رسانی تاخیر در پروازهای حجاج گلایه داشتند.


| شناسه مطلب: 31883







نظرات کاربران