مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان

مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان

مشکلات حجاج هندی برای بازگشت به کشورشان

تعدادی از حجاج هندی به علت به همراه داشتن بار اضافی در بازگشت به کشورشان در فرودگاه جده دچار مشکلاتی شدند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در حدود 159 نفر از حجاج هندی از روز دوشنبه به علت مشکلات مربوط به حمله بار و اثاثیه اضافی آنها از سوی هواپیمایی هندی دچار مشکلاتی شدند و از همان روز تاکنون در فرودگاه جده مانده اند.

شرکت هواپیمایی هند اعلام کرده تا زمانی که این زائران هزینه بار اضافی خود را نپردازند بارهای آنها حمل نخواهد شد.

زائران هندی از پرداخت مبلغ مورد درخواست شرکت هواپیمایی کشورشان استنکاف می کنند و در استدلال عنوان می کنند که پیشتر در این باره از سوی هیچ نهادی از جمله کمیته حج یا کارکنان پرواز به آنها اطلاع رسانی نشده است.

یکی از زائران که نخواست نامش را فاش شود با ناراحتی در این باره گفت: ما باید برای یک کیلو خرمایی که 8 تا 10 ریال سعودی برای آن پول پرداخت کرده ایم 55 ریال هزینه بار اضافی بپردازیم.

گفتنی است که زائران هندی می توانند 45 کیلو بار همراه مسافر داشته باشند و اضافه بر آن به ازای هر کیلو اضافی باید 55 ریال سعودی بپردازند.

یکی از کارکنان شرکت هواپیمایی هند، کمیته حج این کشور را مسئول این نابسامانی می داند.
 


| شناسه مطلب: 32009







نظرات کاربران