نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند

نماینده ولی فقیه: خبرنگاران نورانیت و معنویت حج را به داخل کشور منتقل کنند

آیت الله محمدی ری شهری در د یدار اعضای ستادخبری و خبرنگاران اعزامی به حج با تشکر از اقدامات صورت گرفته در ستاد خبری بعثه مقام معظم رهبری، هدف از حضور خبرنگاران در حج را انتقال حال و هوای معنوی حج و ترویج نورانیت و معنویت حج در داخل کشور عنوان کرد.

آیت الله محمدی ری شهری در د يدار اعضای ستادخبری و خبرنگاران اعزامی به حج  با تشکر از اقدامات صورت گرفته در ستاد خبری بعثه مقام معظم رهبری، هدف از حضور خبرنگاران در حج را انتقال حال و هوای معنوی حج و ترویج نورانیت و معنویت حج در داخل کشور عنوان کرد.

 نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت اطلاع رساني در خصوص حج را بسيار مهم و حساس برشمرد  و خواستار مشاركت رسانه ها براي پوشش فراگير اخبار و اطلاع رساني جامع حج در طول سال شد.

وی در این نشست توصیه کرد تا گزارشی از فعالیت های خبرنگاران اعزامی به حج در طی سال جاری و سال های آتی به صورت مشخص و مقایسه ای ثبت شود تا در تاریخ حج به عنوان شاخص فعالیت های صورت گرفته در امر اطلاع رسانی ماندگار بماند و در تصمیم گیری ها حوزه ای مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ابتدای این نشست غلامحسین اسلامی فرد مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی طی ارائه گزارشی از عملكرد واحد ارتباطات خبری در موسم حج  سال جاری بهره گیری از تجربیات سال های گذشته، تمرکز در امور اطلاع رسانی در حج و برنامه ریزی ها و فعالیت های پیش از موسم را از جمله ویژگی های خاص مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی در اولین سال ایجاد آن، دانست.

وي عملکرد نمایندگان رسانه های خبری در موسم حج سال جاری را در مجموع مطلوب و رضایتمندانه برشمرد و گفت: پس از برگزاری مراسم حج، بلافاصله نتایج عملکرد رسانه های مختلف و بازتاب فعالیت های رسانه ای آنان مورد مطالعه قرار گرفته و نتایج آن به صورت مکتوب ارائه خواهد شد.

در اين ديدار مسئول گروه خبري ايرنا، نماینده خبرگزاری مهر و خبرنگاران اعزامی از روزنامه های رسالت، اطلاعات، ایران و اعتماد ملی  گزارشي از عملكرد خبري در حوزه حجارائه كردند.

نماینده پایگاه اطلاع رسانی حج نیز در این دیدار گزارشی از عملكرد سایت حج  درموسم حج سالجاري ارائه کرد.

سایت اینترنتی حج به آدرس old.hajj.ir   از ابتدای برگزاری موسم حج سال جاری، تمامی اخبار مربوط با  مراسم حج تمتع را به همراه گزارش های تصویری به صورت لحظه ای مخابره کرده است.


| شناسه مطلب: 32017







نظرات کاربران