به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا

به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا

به ابتکار حج و زیارت استان گلستان انجام شد: میثاق برادری شیعه و سنی در سرزمین منا

همايش روحانيون و مديران كاروان‌هاي شيعه و اهل سنت استان گلستان با حضور مهمانان چادرهاي مجاور زائران گلستان روز 11 ذيحجه در منا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «پايگاه اطلاع رساني حج»، زائران و مديران گلستان قبل از سفر عهد كرده بودند كه در سرزمين مقدس منا ميثاق بندگي خدا و برادري شيعه و سني را تجديد نمايند.

در اين گردهمايي پر بركت، حضرت آيت‌الله نمازي شاهرودي و حضرت حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر زماني حضور يافته و سخنراني كردند. ديگر سخنرانان جلسه امام جمعه علي آباد كتول و همچنين مهدي شيخي مدير حج و زيارت گلستان بودند. در پايان براي احياي سنت يتيم نوازي، يك‌هزار يتيم تحت حمايت زائران شيعه و سني گلستان قرار گرفتند.


| شناسه مطلب: 32142







نظرات کاربران