روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند

روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند

روزانه ‪ ۲۰۰‬پرواز حجاج را از جده به کشورهای مختلف باز می‌گرداند

يك مقام مسئول فرودگاه جده گفت: با آغاز بازگشت حجاج به كشورهايشان ، فرودگاه بين‌المللي جده روزانه براي انجام ‪ ۲۰۰‬پرواز از اين فرودگاه به مقصدهاي فرودگاهي كشورهاي مختلف آمادگي پيدا كرده است.

"سامي بدر" در گفتگو با رسانه‌هاي عربستان سعودي افزود: ‪ ۱۸‬سالن جديد و قديم فرودگاه جده جهت انجام پروازهاي بازگشت حجاج آماده‌سازي شده و براي انجام روزانه بطور متوسط ‪ ۲۰۰‬پرواز از اين فرودگاه برنامه‌ريري شده است.

بگفته اين مقام مسئول فرودگاه جده ، تا روز شنبه ‪ ۶‬هزار و ‪ ۱۲۱‬نفر از حجاج كشورهاي مختلف توسط ‪ ۱۹‬پرواز بين‌المللي ازاين فرودگاه به كشورهايشان بازگشته‌اند.

رسانه‌هاي عربستان سعودي همچنين از آغاز بازگشت حجاج ازطريق بندر جده خبر داده و اعلام كردند، اولين گروه از حجاجي كه با كشتي به سفر حج آمده‌اند ، روز دوشنبه از طريق بندر جده بسوي كشورهايشان حركت خواهند كرد.

"فهد العدواني" مدير امور حج در بندر جده به رسانه‌هاي عربستان گفت: روز دوشنبه در اولين مرحله از بازگشت حجاج ازطريق دريا ‪ ۹۰۰‬تن از حجاج سوداني توسط كشتي به كشورهايشان حركت خواهند كرد.

وي افزود: روز بعد از آن نيز بازگشت يك هزار و ‪ ۴۹۹‬تن از حجاج مصري از طريق دريا به كشورشان آغاز شده و اين عمليات تا ‪ ۵‬محرم ادامه خواهد يافت.

طبق اعلام وزارت امور خارجه عربستان امسال يك ميليون و ‪ ۵۷۵‬هزار و ‪۲۱۴‬ ويزاي حج از سوي سفارتخانه‌ها و كنسولگري‌هاي اين كشور براي زائران خانه خدا صادر شده است.

پروازهاي برگشت حجاج جمهوري اسلامي ايران از روز چهارم دي ماه از فرودگاه جده آغاز خواهد شد.



| شناسه مطلب: 32179







نظرات کاربران